Giveaway s Oriflame - Ukončeno

Přeji Vám krásný den,
snad si ho užíváte, venku je nádherně. A aby ten den a celkově léto bylo ještě lepší, mám pro Vás soutěž. Díky spolupráci s Oriflame si můžete zasoutěžit o šampon pro barvené vlasy s mandlemi a jahodami, který svou vůní Vám to léto určitě ještě více zpříjemní.
O šamponu si brzy budete moci přečíst i recenzi a rovnou Vám můžu říct, že jsem z něj nadšená :)

Podmínky:
1. Sledovat blog přes GFC
2. Budu ráda, když mi napíšete, jak si užíváte léto, zda máte v plánu nějakou dovolenou apod :)
3. Uvést e-mail, kam Vás budu v případě výhry kontaktovat

Nepovinné:
1. Pokud chcete zvýšit své šance na výhru, za like FB stránek Oriflame můžete zanechat druhý komentář


Giveaway potrvá od 7.7. - 16.7. - čili týden a půl, ráda bych vítěze vyhlásila než odjedu pryč. Vítěze vyberu přes random a ten bude mít týden na to, aby mi odpověděl, jinak losuji jiného. Adresu pak pošlu paní z Oriflame, která Vám výhru zašle :)

Moc děkuji Oriflame za poskytnutí šamponu do soutěže.

38 komentářů:

  1. Sleduju :)
    mail je ver.pelcova@seznam.cz
    Plánujeme jet na poznávačku a pak menší výlety u nás, takže fajn léto. Hlavně, že je teplo, to si užívám nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji
    Týden jsem už strávila v Chorvatsku, různé výlety a brigáda a ještě mě čeká 5 denní výlet do Berlína spolu s koncertem Imagine Dragons :)
    cristineor01@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    Pojedeme s přítelem na chatu.

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji jako Sedmikráska a můj e-mail je USedmikrasky@seznam.cz.
    Žádné plány na léto nemám - snad jen ty příšerný pařáky přežít :-D Dovolenou si budu brát pravděpodobně až v září.

    OdpovědětVymazat
  5. sleduji už dlouho ;) já už moc plánů nemám, jedině 2 týdny praxe na chirurgii v srpnu a pak nějaké výlety po čr a sk, na dovolené u moře už jsem byla v červnu.
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Super, šamponek pro barvené vlasy by se mi skvěle šiknul! Letošní léto bych ráda sportovala, pak se moc těším na dovolenou na Krétě a na nějaké výletíky. :)
    Přeji krásné letní dny plné sluníčka!
    Sleduji GFC - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. fb oriflamu taky už ode mě má like nějaký ten pátek :) (fb- Vendula Mikulková)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji a lajkuji také FB - Ivana Mikuličková.
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Jak víš, já jsem v Katalánsku (ještě 11 dní, muhehéé!), dovolenou neplánuju, jelikož jsem nezaměstnaná (zajdu si maximálně na Pražskej hrad) a léto si obecně začnu užívat až budu v ČR, s kamarádama a mužem :)
    KamkaK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Na léto plánuji jen spousty odpočinku a doufám, že samé válení na sluníčku ,ikdyž to posledních pár dní tak vůbec nevypadalo :/ Dovolenou neplánuji žádnou, jelikož nejsou finance a proto radši peníze co jsou našetřené utratím za něco prospěšnějšího :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji pravidelně jako Romana Lánská :)
    Bohužel žádné plány nemám, protože padly. Měli jsme s přítelem už zabukovanou dovolenou v Řecku asi na 10 dní ale když si ten můj chudáček zlomil nohu a v dubnu byl na operaci tak se to zrušilo :/
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj tvůj blog už sleduji jako Adush09.
    Chystáme se s přítelem příští týden a rádi bychom někam k moři, takže to vidíme na last minut posledních pár dní před odletem, snad budeme mít štěstí.
    adela.cardova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Do teď jsem měla brigádu, takže až dneškem mi tak nějak začaly prázdniny a to zrovna docela nudně, ale rozhodla jsem se, že zkusím napsat knížku, tak jsem zvědavá, co z toho bude :D. Dovolenou bych moc ráda, ale zatím nemám nikoho, kdo by jel se mnou :(.
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, začátkem srpna mě čeká Chorvatsko a na konci prázdnin bych ráda ještě na nějaký pobyt tady u nás, jinak asi tak normálně - víkendové výlety a přes týden vaření apod. A od září nastupuju do nové práce, takže si ty dva měsíce hodlám ještě užít :-)
    reno.rejnz@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. gfc-Jana Svobodová
    šampon vypadá velmi dobře! :) Já nic moc na léto nechystám,budu odpočívat a užívat si sluníčka,sbírat energii :)xD..mám ráda neplánované akce,tak třeba se něco naskytne :)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. 2.komentář-lajk Oriflame na fb
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. ten musí vonět božsky! =) jinak léto? Příští týden možná šumava a pak vyrážím za Blankou, určitě jí znáš, patří jí cosmetics4you =) Takže se těším jak malá! Pak nás čekají v Mikulově Kryštof! Tam se těším už od Vánoc =D

    Sleduji tě jako Tess Mart =)
    Snoopy.cute@seznam.cz

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  20. 1. Hanča x)
    2. Šampon vypadá úchvatně! :3 Já jsem na hlavní dovolené byla, takže pojedu pod stan a tak.. :-)
    3. hanca.pos@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. 2. komentář
    Like pod jménem Hanča Pospíšilová :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  24. Sleduji tě už dlouho :)
    lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/new-in-june-2014.html

    OdpovědětVymazat
  25. Druhý komentář za FB (Lucie Martináková)
    lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/new-in-june-2014.html

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, jsem ráda, že jsem Tě objevila... Máš fajn blog :)
    Sleduji..., jako Šálek snů.
    katerapie@gmail.com

    V létě si budu užívat Čech.... pořád je celé neznám, ale na podzim vyrazím za sluníčkem na nějaký ostrůvek.
    Krásný den. Kat....
    http://salek-snu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. A další komentář za "lajk" FB Oriflame... :)
    Krásný den..Kat....

    OdpovědětVymazat
  28. Ja sa akurát chystám k tete na dedinu. Je skvelé vypadnúť občas z veľkomesta. =)
    msutkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. GFC : Klárka Volfová
    Prázdniny se teprve rozjíždí, ale v plánu mám dovolenou s rodinou v Českých lesích ;) Už se těším! :3
    klar.volf@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. sledujem cez tento ucet
    n.princess@azet.sk
    momentalne som v chorvatsku :)

    OdpovědětVymazat
  31. Sledujem ako Jana Marcinová :)
    povedat_ti_chcem@azet.sk
    a leto si neužívam, kvoli zlému počasiu a trávim ho doma, pretože som chorá :(

    OdpovědětVymazat
  32. 2. koment za like Oriflamu na FB :-) USedmikrasky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Žádnou dovču v plánu nemám, chodím do práce a jsem s přítelem :)

    OdpovědětVymazat
  34. Všetky zahraničné dovolenky som si už užila, takže dovolenkujem doma, síce pracovne, ale s prácou, čo ma baví a to je hlavné :)
    GFC:Terra Incognita
    email: copycut@azet.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...