Spolupráce

Jestliže Vás zaujal můj blog a máte zájem o navázání spolupráce, ať už dlouhodobé či jednorázové, neváhejte mě kontaktovat. Ráda se na spolupráci domluvím, jestliže bude zajímavá a přínosná pro všechny strany.

Každé nabídky si nesmírně vážím, velmi mě těší, že chcete mít svoje produkty na mém blogu. Všechny recenze jsou psány dle mého nejlepšího vědomí a svědomí. 
Není problém otestovat pánskou kosmetiku.


Ráda přijmu spolupráci ve formě:
  • poskytnutí produktu k zrecenzování
  • poskytnutí produktu do soutěže  
  • jiné

V případě zájmu mě můžete kontaktovat na e-mailu charmedka92@gmail.com 
Budu se těšit na případnou spolupráci :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...