Spolupráce

Velmi mě těší, že jste zavítali na můj blog a doufám, že se Vám tu líbilo a případně se rádi vrátíte.

Ke kosmetice jsem vždy měla blízko a společně s blogem se pro mě stala velkým koníčkem, který mě i po takové době stále neskutečně baví a naplňuje. Stejně jako objevování nových značek a produktů a právě díky blogu jsem našla několik svatých grálů a doufám, že další stále budu nalézat.

Nenajdete u mě ovšem pouze kosmetiku, ale i články o cestování či tipy na filmy a krásná místa ve světě, zkrátka to, co mám ráda a co dělá mě mnou. Nesmím zapomenout na jídlo a něco dobrého k pití, ať už kávu, víno...

Jestliže Vás zaujal blog a máte zájem o navázání spolupráce, ať už dlouhodobé či jednorázové, neváhejte mě kontaktovat. Každé nabídky a projevené důvěry si velmi vážím.


Ráda přijmu spolupráci ve formě:
  • poskytnutí produktu k zrecenzování
  • poskytnutí produktu do soutěže  
  • jiné

V případě zájmu mě můžete kontaktovat na e-mailu charmedka92@gmail.com 
Najít mě můžete i na instagramu, kde jsem aktivní pod nickem Charmedka.

Budu se těšit na případnou spolupráci. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...