Májová giveaway - Ukončeno

Krásný 1. máj :)
Tak co, dostaly jste pusu pod třešní, nebo i u Vás jsou již odkvetlé? :D Je to hezký zvyk, ale zas na druhou stranu na něm tolik nelpím, pro mě je důležitější Valentýn.

Jelikož je máj, lásky čas a Vy mi děláte ohromnou radost, tím, že můj blog čtete a komentujete (mimochodem, za poslední měsíc je tu více jak 15 nových čtenářů,což mě šíleně těší), tak mám pro Vás dárečky, o které si můžete zasoutěžit. Tak snad se balíček zalíbí :)

V balíčku najdete:
-toaletní voda Miss Sporty Pump up booster
-pískový lak Gabriella Salvete odstín Princess
-Figs & Rouge balzám Aloe and mint

Podmínky:
1. Sledovat blog přes GFC a napsat, pod jakým jménem sledujete
2. Odpovědět na otázku, zda 1. máj tedy slavíte či nikoliv, dostaly jste pusu, zkrátka něco :)
3. Vítěz se po vyhlášení ozve sám, ráda bych odměnila především věrné čtenáře, ne někoho, kdo si jen zasoutěží a poté už blog nenavštíví

Giveaway potrvá od 1.5. - 23. 5. Vítěze vybere poté random.org a ten bude mít pět dní na to, aby se o výhru přihlásil, jinak se vybere vítěz jiný.

Teď už jen zbývá držet si palce. :)

64 komentářů:

  1. gfc ervulenka
    1. Maj nijak neslavim, ale pusu jsem dostala, bohuzel ne pod tresni

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji jako zuzana.neuvirthova. :)
    Máj nějak neprožívám, jeden rok si pusu pod třešní dáme, další zas ne. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji jako Ilka.
    První máj neslavím, ale pusu jsem dostala. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sledujem ako Andrea.
    Na tento zvyk si nepotrpím a pusu som dnes dostala aj tak :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, tak to je boží. Přesně tu vůni i ten lak chci! :D

    GFC: By-Moni

    Neslavím, nemám s kým. Kdybych měla, tak bych šla asi na procházku nebo na jídlo někam :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji jako Sedmikráska. První Máj neslavím, momentálně není s kým a vlastně jsem si na to nikdy nepotrpěla. Takže ani pusu jsem speciálně k téhle příležitosti nedostávala :-)
    Vybrala jsi do soutěže moc krásné ceny ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. GFC: Andrea Miškocová
    Tento sviatok nijako extra neslávim, avšak v budúcnosti sa možno naskytne príležitosť . :)

    OdpovědětVymazat
  8. GFC Caroline
    tento rok jsem ho neslavila, jsem nemocná, takže mi ani nějak nic jiného nezbývalo :)

    OdpovědětVymazat
  9. 1.GFC Lucie Martináková
    2. Slavím jen tak lehce, dnes jsem ale celý den zavřená v práci, takže zatím žádná pusa pod rozkvetlou třešní nebyla :D

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/new-in-april-2014.html

    OdpovědětVymazat
  10. gfc mona recenzie
    1. mája budem sláviť konečne po niekoľkých rokoch, konečne mám priateľa a hoci sú už čerešne odkvitnuté, aj tak sa teším na božtek ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  11. Veronique, no zatím žádná pusa nebyla, ale přítel má večer přijít, tak ještě bude. Líbí se mi ten zvyk víc než Valentýn, který je takový moc komerční bych řekla.

    OdpovědětVymazat
  12. GFC Cosmetics and me
    No bohužel nikoho nemám, takže nemám s kým slalvit, ale pusu sem dostala aspoň od našeho pejska :D

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji tě jako Tess Mart (e-mail Snoopy.cute@seznam.cz) a pusu jsem nedostala a ani nedpstanu, protože ten můj mužskej si je někde na montáži...by si musela ty chlapi bít =D

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji tě jako Addell(Adéla Navrátilová)
    Máj jinak neslavím a pusu jsem taky nedostala(nebylo s kým :D :D )

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduju jako Eva Švecová. :)
    Já jsem ráda, že i když nemám přítele, už 4 roky po sobě 1. máj pusou slavím. Bohužel k nám už na Velikonoce nechodí koledníci, takže pomlázkou už jsem nedostala ani nepamatuju, naštěstí to vždycky vylepší pusa na prvního máje a neuschnu. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduji jako Lady eS
    První Máj bych slavila, kdyby bylo s kým. Bohužel není :(

    OdpovědětVymazat
  17. GFC Nikola Guzmicka
    1.maj nijak neoslavujem a dufam ze pusinku dostanem ;)

    OdpovědětVymazat
  18. GFC: Lenka Ďurčeková
    Prvého mája neslávim nijako zvlášť. Je to deň ako každý iný. Jedine tento rok som si vyšla do prírody a cvakala foťákom. :)

    OdpovědětVymazat
  19. GFC: Kleria Amanda
    Nijak to neslavím a ani tu pusu jsem bohužel nedostala:/ :).

    OdpovědětVymazat
  20. Krásná GA :)
    Sleduji už delší dobu pod svým jménem.
    Pusu jsem dostala pod šeříkem, protože třešně jsou, jak píšeš, u nás už odkvetlé. 1. Máj má svoje kouzlo a pusa k němu patří ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji jako Ms.Luccy
    1. máj neslavím, ale pusu jsem dostala, i když ne pod rozkvetlou třešní :D

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduji jako Pája-and-Zuz
    A bohužel 1 máje nijak neslavím, protože nikdy není s kým, takže asi tak no :/ :(

    OdpovědětVymazat
  23. Sleduji jako beautypusinka už dlouho :) bohužel mám letos přítele ve Francii, ale minulý rok jsme si dali na prvního máje naší úplně první pusu a májovou. Rádi na to vzpomínáme :)

    OdpovědětVymazat
  24. sledujem ako Dragonia Rose
    Ešte sa mi nestalo aby som oslavovala 1.mája :D Ale rovnako ako u vás tak aj tu je všetko už odkvitnuté a pod rozkvitnutým gaštanom sa mi bozkávať nikoho nechce :D
    Teda ten balzám by sa fakt hodil :)

    OdpovědětVymazat
  25. Krásné! :) 1. máj slavíme jen symbolicky, projdeme se a najdeme rozkvetlý strom, po bujarých oslavách čarodějnic den před se nám do jiných větších výkonů většinou nechce. Letos nám to navíc překazil liják a kroupy. Přeji všem krásný první máj! :) Sleduji GFC - Ivana Mikuličková (hezkakytka).

    OdpovědětVymazat
  26. Sleduji jako Jana :)
    No a první máj slavíme jen tak, že jsme s přítelem spolu a je nám hezky :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  27. Sleduji pravidelně - Romana Lánská :)
    1. Máj slavím, ale bohužel je přítel po operaci takže letos nám to nevyšlo :( jinak je to moc pěkný zvyk

    OdpovědětVymazat
  28. Sleduju pod svým jménem. Neslavím neboť není s kým :D Užívala jsem si volna odpočinkem.
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. sledujem ako Nikola Orechovská :) inak u nás sú tiež už odkvitnuté čerešne :)
    1. máj neslávim, jednak na sviatky lásky ako je 1. máj alebo valentín zhodou náhod nemám nikoho a nepríjde mi to ako nejaký veľmi ospevovaný sviatok :)

    OdpovědětVymazat
  30. Sleduji jako Akemi přes GFC
    První máj slavím určitě raději jak Valentýn :) Dalo nám zabrat najít asi jediný ještě stále rozkvetlý strom široko daleko, ale políbená jsem :)

    OdpovědětVymazat
  31. Sleduji pes GFC Karolina Uhrová
    1.máj neslavím :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Sleduji přes GFC jako cristineor
    1. máj se mi jako svátek moc líbí, ale bohužel ho moc neslavím.. Pusu jsem nakonec dostala (pozdě, ale přece), ale tu rozkvetlou třešeň jsme ani po dvouhodinové procházce nenašli :D

    OdpovědětVymazat
  33. Sleduji jako El (GFC)
    My s přítelem chodíme na čarodky na pouť, vracíme se pozdě večer, takže 1. května většinou jsme unavení, nikam se nám nechce... Snad jen jednou nebo dvakrát (za 4 roky) jsme se přemohli a došli k třešni. :)

    OdpovědětVymazat
  34. Sleduji jako Petra K, 1. Máj slavím pusou, ale letos mi to nevyšlo ...:(

    OdpovědětVymazat
  35. Bohužiaľ, žiadna rozkvitnutá čerešňa už nebola, ale keďže som bozkami, kvetinami aj darčekmi zahŕňaná po celý rok, rozhodne neuschnem, aj keď sme ten prvý máj neoslávili :D
    Sledujem ako Terra Incognita :)

    OdpovědětVymazat
  36. Wow, tak ten výběr dárečků se mi strašně líbí. :) Po Figs & Rouge balzámu už toužím dlouho a z GS Stars jsem zrovna Princess minula (a přitom je to takový krásný lak..). :)
    Jinak první máj jsme oslavili i s našima i s přítelem. Toho jsem donutila dřepnout si pod jediný zbylý květ naší maličké jabloně na zahradě a dát mi pusu. :D Bylo to letos docela ve ztížených podmínkách. :D

    Sleduju jako Nicca. :)

    OdpovědětVymazat
  37. Sleduji jako Kriss, letos to nějak nevyšlo, jelikož široko daleko žádnej rozkvetlej strom nebyl :D ale tak pusa jako pusa :)

    OdpovědětVymazat
  38. GFC: Kristina Uhrová
    Já 1.Máj neslavím :)

    OdpovědětVymazat
  39. gfc: finska hrdinka
    slavila bych...ale momentálně jsem v Anglii a tam to k nim ještě nedošlo - k ménu šoku ani svátek práce ne! takže nebyla ani pusa, ani volno :-(

    OdpovědětVymazat
  40. GFC: Michaela Crash
    1. mája neslávim, akurát ideme len na nejakú akciu do mesta sa zabaviť =)

    OdpovědětVymazat
  41. GFC: chroby
    1. máj jsem neslavila, přítel je v Anglii, tak nebylo s kým - pokud nepočítám pusu přes skype :D

    OdpovědětVymazat
  42. Sleduji jako Věrka Havlová
    A 1. máj jsem neslavila .. nemám s kým :( :D

    OdpovědětVymazat
  43. Sleduju jako Monika J.
    Letos bohužel po dlouhé době nebylo od koho dostat pusu, ale jinak mám 1. máj ráda :)

    OdpovědětVymazat
  44. 1. GFC: Naomy Jakab
    2. 1. máj neslávim,pre mňa je dôležitejší Valentýn.

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj,vybrala jsi super dárečky,po té vůni už nějáký čas koukám a zrovna tenhle druh mi voněl :)
    1.máj neslavím,není s kým a ani bych to něják nehrotila :),ale rozhodně to uznávám více než nějáký Valentýn :P
    gfc-jananulka.9@gmail.com (Jana Svobodová)

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj, na GFC sleduju před Le Poisson :-) Já první máj jako většina nezadaných zrovna nemusím, u nás v Ústí se konal akorát tak pochod neonacistů tak jsme se jim s kamarádkami šly zasmát, pak si poseděly u řeky a šly domů :D

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  47. Sleduji jako lucyysek12@centrum.cz taky tak v Ústí nic moc nebylo raději byly všichni doma a moc jsme neslavily tedy jen jsme upekly dort:) a daly si něco na zub a s kamarády šly ven k rybníku jinak nic moc:) jinak jsou to pěkné dárečky:)

    OdpovědětVymazat
  48. gfc: kiki
    s přítelem jsme si dali pusu pod prvním rozkvetlým stromem který jsme uviděli :) ale třešen to určitě nebyla :D

    OdpovědětVymazat
  49. GFC: Klára Odehnalová
    První Máj neslavím :)

    OdpovědětVymazat
  50. Jééé, 24. mám narozeniny, tak to třeba vyjde:D
    Já první máj normálně slavím, ale vloni jsem přišla o dlouholetého přítele, takže teď nemám nikoho, kdo by mě pod třešní líbal. Ale jinak jsem první máj měla vždycky moc ráda.
    GFC: Anežka Vávrová

    OdpovědětVymazat
  51. GPC: sleduji jako Morgainne, 1.máj nijak neslavím, letos už bylo všechno odkvetlé a moc starostí, tak na pusu pod rozkvetlým stromem nedošlo, ale jinak mám prvomájový polibek radši než Valentýna. Přijde mi přirozenější slavit svátek lásky na jaře, než někdy v únoru, když je zima.

    OdpovědětVymazat
  52. Sledujem ako Lexie
    Prvý máj neslávim (nemám ani s kým :D), deň ako každý iný.

    http://just-followyourdreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  53. gfc: Áďa
    1. máj příliš neslavím, už z toho důvodu, že většinou jsou třešně už odkvetlé, ale třeba letost jsem dostala originálně pusu pod usušenou růží :-D

    OdpovědětVymazat
  54. Slavíme, mám tuhle tradici moc ráda, víc jak Valentýn : ).
    Sleduji jako Veronicca

    OdpovědětVymazat
  55. GFC: Lucie Zakopalová
    1.máj neslavím, není s kým :D

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj, sleduji jako Adush09
    1.Máj slavíme jen klasickou pusou pod stromem, letos to teda bylo nic moc protože přítel měl střevní vyrozu a tak zvracel celý první maj :D
    adela.cardova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Valerie Vie, a první máj neslavím :-) Párkrát jsem dostala pusu, ale nějak mě to zanechává chladnou :)

    OdpovědětVymazat
  58. Sleduju jako LuLu :-)
    Nijak extra ho neslavíme, ale máme takovou tradici, že jdeme se rafanem do rozkvetlého sadu, kde dostanu pusu, natrhám si větvičky a pak jdem zase dál :-)) Ale letos nám všechno odkvetlo nějak rychleji, takže jsme to absolvovali dřív :-)) nicméně pusu jsem dostala :-)

    OdpovědětVymazat
  59. 1. Tvůj blog sleduju už hooodně dlouho :-)
    2. První máj mám moc ráda, obvykle slavím, ale tento rok jsem pusinu nedostala :/

    OdpovědětVymazat
  60. 1. Kristen H.
    2. Tento rok ho nemám s kým oslavovať. Ale aspoň som svojmu psovi dopriala oveľa dlhšiu prechádzku, heh.

    OdpovědětVymazat
  61. 1 Lucie Blaschkeová
    Neslavím, protože nemám s kým :( :)

    OdpovědětVymazat
  62. 1. Monika
    neoslavujeme vôbec, pusa bola, ale nie kvôli 1.máju =)

    OdpovědětVymazat
  63. Sleduji :) Mazli Machova
    Na valentýna jsem třeba už nějak zanevřela, ale 1. máj to je podle mě tradice, která je naše a pěkná. Takže i letos jsem od přítele pod třešní pusu dostala :)

    OdpovědětVymazat
  64. Sleduji :) Jako Katherien Vendea
    1.máj jako takový moc neslavím, protože většinou není s kým. A když už bylo, tak jsem stejně buď ve škole nebo někde jinde, takže není ani čas.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...