H2O Plus - Odličovací péče Total Source Optimum Cleanser

Pokud mě sledujete pravidelně, tak víte, že co se týče odličování a čištění pleti, tak se neobejdu bez čistících gelů, zkrátka mokré čištění mi maximálně vyhovuje. A i když jsem vyzkoušela už spousty produktů v této kategorii a našla si opravdu úžasné kousky, ráda zkouším nové.

Značka H2O Plus je, troufám si říct, velkou neznámou. Cestování balení čistícího krému jsem měla kdysi v jednom boxu a i když značku u nás zřejmě je nemožné sehnat, určitě by byla škoda o ní nenapsat. Prvně jsem chtěla hodit recenzi do nějakého mixu, když se jedná jen o malé balení, ale produkt jsem si natolik zamilovala, že si zaslouží vlastní článek.

Čistící krém rozpouští make-up a nečistoty a zároveň omezuje tvorbu vrásek. Pleť vyživuje, zklidňuje a prozáří. Obsahuje extrakt z mořských řas, které pleti dodávají potřebné vitamíny a oligopeptidy stimulují tvorbu kolagenních vláken, díky čemuž snižují tvorbu vrásek.

Má hodně hutnou, našlehanou konzistenci a na pohled vypadá, jako kdyby obsahoval perleť. To na fotce bohužel nevynikne, ale bylo to vlastně to první, co mě upoutalo, jeho perleťová barvička.

Na pleti je krém neuvěřitelně příjemný, působí totiž sametově a čištění s ním jsem si fakt užívala. Navíc pleť vyčistí opravdu dokonale. Po použití pleť nepne a není vysušená. Naopak je hlaďoučká, příjemná na dotek a řekla bych, že i ten vzhled je lepší.

Složení: Aqua/Water/Eau, Glycerin, Myristic Acid, Stearic Acid, Potassium Hydroxide, Propanediol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cocamidopropyl Betaine, Disodium Cocoyl Glutamate, Lauric Acid, Achillea Millefolium Extract, Algae Extract, Aspalathus Linearis Leaf Extract, Chlorella Vulgaris Extract, Rosa Roxburghii Fruit Extract, Sea Whip Extract, Yeast Extract, Butylene Glycol, Citric Acid, Hydroxyethylcellulose, Magnesium Aluminum Silicate, Magnesium Chloride, Magnesium Nitrate, Sodium Chloride, Sodium Cocoyl Glutamate, Soy Amino Acids, Tetrasodium EDTA, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum/Fragrance, Benzyl Alcohol, Limonene, Linalool.

Říká Vám něco tato značka?

3 komentáře:

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...