Poslední letní výlet na Říp

Ahoooj,
tak léto už jistojistě skončilo, ale já mám pro Vás ještě fotky z jednoho letního výletu, kde jsme byli poslední den v srpnu. S přítelem jsme vyrazili na Říp, kde ještě ani jeden z nás nebyl, ostuda co. :)
Vzali jsme s sebou i Balůa (přítelův hafan) a snad to zvládal líp jak my. :D Říp je opravdu spíše kopec než hora, ale je hodně strmej, takže i tak dá docela zabrat. Nahoru jsme vylezli cca za půl hodky z předpokládaný hodiny a půl. Na vrcholku hory je rotunda sv. Jiří, dovnitř jsme se ale podívat nešli. Během cesty nahoru i nahoře najdete samozřejmě různé vyhlídky :)
 

Byly jste někdy na Řípu?

4 komentáře:

  1. tam bych taky měla dojet, musím si to zapsat na seznam! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. My jsme byli max kousek pod ním, když byl Řípfest :D Nahoru jsme se nesápali :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tam jsem byla naposledy jako malinká, chtělo by to zopakovat :). Jinak jsem jednou pojmenovala morče Balů a myslela jsem si, jak je to originální, tak nic :D, já to teda ale psala Baloo :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...