Zkouknuto (9)

Krásnou sobotu!
Tak jsem si řekla, že po pěti měsících bych opět mohla dát dohromady filmy, které jsem viděla a že jich není málo. Nějak nejsem schopná tuhle rubriku psát častěji, možná je to i tím, že se tu objevují i Movie tipy a nechci kosmetický blog zahlcovat až moc filmovými články.

Od ledna jsem měla poměrně dost volna, buď dovča, nebo jsem byla nemocná a kromě seriálů, kterým se věnuji stále ve velkém, jsem věnovala čas i filmovým kouskům, které jsem chtěla vidět. Převládají hodně animáky, ale nechybí i komedie, horory a samozřejmě zmíním nějaký ten seriál.

Temná věž
Tak tohle byl průser. Četla jsem knižní předlohu, která má sedm dílů a u které jsem tedy trpěla i přesto, že Stephena Kinga jinak miluji. Ač se mi předloha nelíbila, tak filmové zpracování je katastrofa a nechápu, že Stephen King něčemu takovému prodal práva. Už jenom to, že sedmidílnou sérii zmáčknu do hodiny a půl o něčem svědčí. S knihami to nemá naprosto nic společného. Hodnocení 2/5

Rudá jako rubín, Modrá jako safír, Zelená jako smaragd
Německé zpracování další knižní série. Drahokamy jste možná četli, je to poměrně oblíbená série. Mě ovšem nikdy moc nelákala a po shlédnutí filmů ani neláká. Celý příběh mi přišel šíleně matoucí, nesrozumitelný a kolikrát jsem měla dojem, že jsem asi na několik minut zaspala, protože jsem byla totálně ztracená. Líbil se mi snad jen chrlič. Hodnocení 2/5

 Stopařův průvodce po Galaxii
A kritikou budu opět pokračovat. Stopařova průvodce už jsem kdysi viděla, ale bylo to tak zlé, že jsem raději zapomněla. Opět můžete znát knižní sérii. Ve filmu hrají známí herci jako je Martin Freeman či Zoey Deschanel a to je asi jediné plus. Sem tam nějaký dobrý vtip, u kterého jsem zasmála, ale jinak film, který nedokážu ocenit. Hodnocení 2/5

 Robinsonovi
Jedenáct let starý animák, který mi naprosto unikl. Film vypráví příběh malého kluka, který nikdy nepoznal svoji rodinu a který miluje technické vynálezy. Vůbec to nebylo špatné, takový průměrný rodinný animák, který sem tam překvapí vtipnou hláškou. Znovu bych ho ale vidět úplně nemusela. Neurazí, nenadchne. Hodnocení 3/5

Odvážná Vaiana: Legenda o konci světa
Když tenhle film vstupoval do kin, nedalo se mu uniknout. Psalo se o něm všude a v samých superlativech. I mně se líbil, nádherná animace, hezký příběh, roztomilost a poměrně fajn písničky, i když na druhou stranu se soundtrack nezařadí mezi moje nejoblíbenější. Ale jo, tohle se povedlo. Hodnocení 4/5

Pobřežní hlídka
Dneska tu mám rovnou několik remaků či nových zpracování starších kousků a jedním z nich je Pobřežní hlídka, kterou musí znát snad každý. Já ji jako dítě zbožňovala, ta znělka je stále boží a seriál je zkrátka klasika. Hodně jsem se těšila na filmové zpracování, Dwayne Johnson, Zac Efron, super. Už po traileru mi ale bylo jasné, že to nebude ono. Viděla jsem a znovu vidět nemusím. Nemá to s Pobřežní hlídkou společného nic, je to taková krimi komedie s hromadou vulgárního humoru, což mi vadilo. Hodnocení 3/5

 Mé druhé já
Thrillery já hodně ráda a protože na ně nekoukám zas tak často, většinou mě každý dokáže lehce vtáhnout a překvapit. Tím je i Mé druhé já s Jodie Foster, ze které se stane vlastně takový mstitel a vykonavatel spravedlnosti poté, co je při večerní procházce brutálně napadena a její přítel zabit. Hodnocení 4/5

 Tajný agent v sukni
Trošku zavádějící český překlad, asi aby se na film nalákalo. Podprůměrná komedie, kde ženskou postavu hraje velký chlap, černoch, to svědčí už samo o sobě. Koukatelné to bylo, ale znovu vidět nemusím, moc jsem se nezasmála. Hodnocení 2/5

Trollové
Kdo by neznal malé skřítky s dlouhými, barevnými vlasy. Na tenhle animák jsem se strašně těšila a zklamaná určitě nejsem. Je to tedy hodně dětské, moc barevné a šíleně sladké, ale věřím, že malé holčičky budou nadšené. Já se u toho fakt rozplývala, bylo to zábavné a vtipné. Jediné, co mi vadilo, tak soundtrack. Ten je sice super, ale bohužel obsahuje samé převzaté písničky, nic vlastního. Hodnocení 4/5

Dívka ve vlaku
Četla jsem prvně knižní předlohu, která nebyla špatná. Sice jsem čekala maličko víc, ale líbila se mi. Naopak film se podle mě nepovedl a  nezachránila ho ani Emily Blunt. Přišlo mi to celé strašně matoucí, šíleně se skákalo v čase a divák se u toho ztrácel. Musela jsem se hodně nutit, abych film dokoukala. Hodnocení 2/5

Já, padouch 3
Velmi milé překvapení. Vážně jsem nečekala, že by trojka mohla dosáhnout takové úrovně, jako dva předchozí díly. Zvlášť poté, co Mimoni byli celkem propadák. Ale stalo se, je to snad dokonce ještě lepší, než dvojka. Super zajímavý příběh, výborný padouch, hlášky a zkrátka vše, co na Já, padouch tak milujeme. Hodnocení 4/5

101 dalmatinů
Zas bylo období, kdy na Nově v sobotu odpoledne běžely klasické Disney pohádky, což já prostě miluji. 101 dalmatinů je opravdu klasika, i když přiznávám, že spíše jsem viděla zřejmě filmové zpracování, než tohle animované. Je to ale moc hezké, roztomilé a pokud máte rádi starší pohádky jako já, není co řešit. Hodnocení 4/5

Black Panther
Na Black Panthera najdete na blogu samostatný článek, jelikož jsme si ho nemohli nechat ujít v kině. A bylo to super. Líbil se mi jak příběh, tak Wakanda, kde se příběh odehrává, to byla pastva pro oči. Za mě povedený kousek z produkce Marvel. Hodnocení 4/5 

La Cara oculta
Na tenhle španělský horor jsem dostávala strašně moc doporučení. Tedy horor, spíše je to thriller, drama a naprosto mě to nebavilo. To byla taková nuda, strašně dlouho se tam nic nedělo, akorát nahá hlavní hrdinka a několik souloží. Pak se to alespoň trochu rozjelo, nápad je fakt super, ten musím ocenit, ale zpracování pro mě nezáživné. Jako plus beru konec, ten neměl chybu. Hodnocení 2/5

Kruhy
Nikdy jsem nepatřila mezi fanoušky Kruhu a nikdy ani patřit nebudu. Pamatuji dobu, kdy ho každý žral, byla jsem tuším na základce a hlásal, že to je fakt jako strašidelné. Miluji horory, jsem strašpytel a nebála jsem se ani trochu. Nechytl mě ani třetí díl, ta samá nuda jako předchozí dva díly. Opět ale oceňují rozuzlení. Hodnocení 2/5

Geostorm: Globální nebezpečí 
Opět menší zklamání. Mám strašně ráda katastrofické filmy a též Gerarda Butlera, ale tohle mě bohužel nechytlo. Trailer vypadal super, ale asi v něm bylo všechno, co na filmu stálo za to. Příběh se odehrává hlavně ve vesmíru, což je samo o sobě pro mě kamenem úrazu, na mě už moc velké sci-fi. Hodnocení 3/5

 Smrt ve tmě
Na tenhle film jsem se také hodně těšila, protože trailer vypadal perfektně. Nebylo to vůbec špatné, skupinka lidí se vloupe ke slepému staříkovi s tím, že v době se ukrývá bohatství. V domě se toho ukrývá ale mnohem více a poté, co je stařík překvapí, začíná hra o přežití. Hodně jsem se těšila a zklamaná nejsem. Je to celé takové temné, napínavé, úplně máte pocit úzkosti a to rozuzlení, no pecka. Přesně takové, po kterém Vám spadne brada a film Vám utkví v paměti. Hodnocení 4/5

 Mumie
Miluji Mumii s Brendanem Fraserem, takže na film jsem se neskutečně těšila, i když tohle má být remake nějakého staršího filmu. Já jsem trochu na rozpacích, čekala jsem něco maličko jiného, ale zas nemůžu říct, že by mi film přišel špatný a určitě ne tak, aby dostal malinu. Záleží, jak k němu přistupujete. Já čekala něco vážnějšího a ono to je hodně komediální, Tom Cruise střílí jednu vtipnou hlášku za druhou. Ale mě se to líbilo, samotná mumie je skvělá a těch zombie kolem, tady si moje úchylné já libovalo :D Dávám lepší tři hvězdičky, ale nedělalo by mi problém dát ani čtyři. Hodnocení 3/5 
 
Vražda v Orient Expresu
Nečetla jsem knižní předlohu a neviděla ani starší filmy, takže pro mě fakt úplná premiéra a tím pádem zajímavý konec. Film je neskutečně hvězdně obsazen, znát můžete třeba Johnnyho Deppa, Michelle Pfeiffer či Penélope Cruz. Nebyĺo to zlé, ale je to film, který bohatě stačí vidět jednou. Podruhé už bych se asi dost nudila. Hodnocení 3/5  

 Rozpolcený
I já jsem rozpolcená, protože jsem čekala o maličko víc. Film je super, o tom žádná, výborný thriller, ze kterého Vás mrazí. Jak jsem psala výše, thrillery mám ráda, ale zas tak často na ně nekoukám, tím pádem se mi většina líbí. Rozpolcený měl výborný trailer, který ale ukázal film v trochu lepším světle, než jaký byl výsledek. Já fakt čekala naprostou bombu, ale něco mi tak chybělo..Hodnocení 4/5 

Coco
Po shlédnutí naprosto chápu to vysoké hodnocení a úžasné ohlasy na film. Coco se maximálně povedl a rozhodně můžu doporučit. Má to překrásnou animaci, boží příběh, je to něco originálního a nového, což už je těžké vymyslet a rytmické písničky. Po delší době animák, který si zaslouží plný počet hvězdiček a kterému nemám co vytknout. Hodnocení 5/5 

Mary Poppins
Ke konci roku do kin míří nová Mary Poppins, kterou ztvární Emily Blunt a já ostuda ještě neviděla tu původní z roku 1964. Nechápu, jak je to možné, protože to je film přesně podle mého gusta. Miluji muzikály, miluji pohádky a animáky a Mary Poppins nabízí všechno dohromady. To je něco tak kouzelného...Hodnocení 5/5

Power Rangers: Strážci vesmíru
Jako poslední film tu mám Strážce vesmíru. Také jste jako děti tenhle seriál milovaly? Já teda jo, v té době to byla bomba a těšila jsem se na každý další díl. Bylo mi ale jasné, že nový film se k seriálu ,,kvalitně" ani trochu nepřiblíží a do dětství mě nevrátí. Bohužel, nestalo se tak no. Film má dvě hodinky a hlavní hrdinové své schopnosti a výstroj Power Rangers získají vlastně až na konci. Hodnocení 3/5 

 Scream Queens
A vrhneme se na seriály, kterých tu mám tentokrát jen pár, ale už teď prozradím, že příště bude také o čem psát. Scream Queens jsem chtěla vidět kvůli obsazení, které mě velmi lákalo. Bohužel jsem se akorát utvrdila v tom, že žánr hororová komedie jde naprosto mimo mě. U tohohle seriálu mi doslova odumíraly mozkové buňky. Tady jde hlavně o to, že herci přehrávají a celé je to naprosto pitomé. Pokud ale tento typ máte rádi, tak věřím, že to zlé nebude. Hodnocení 2/5 (20%)

 Vlčí mládě
Naopak Vlčí mládě je moc milé překvapení. I když se jedná o teenage seriál, tak mě bavil tak, že jsem všech sedm sérií zkoukla téměř v kuse. Poslední dvě série mi už přišly slabší, ale vážně mě seriál chytl. Občas mi tedy přišel seriál dost matoucí ztrácela jsem v ději, měla jsem pocit, jako kdybych občas vynechala nějaký díl, ale nakonec jsem se vždy nějak zorientovala. Hlavně jsem nadšená z postavy Lydie, která a představovala bunshee, ta byla úžasná a řadí se mezi moje top seriálové postavy. Hodnocení 4/5 (80%)

90210: Nová generace 
Je tu vůbec někdo, kdo nezná Beverly Hills? Já ho v pubertě fakt žrala a znala ho dokonce už i mamča, takže takový oblíbený seriál napříč generacemi. Nemohla jsem si tedy nechat ujít Novou generaci, u které jsem ale zjistila, že jsem na tohle už bohužel dost stará. Střední, první láska, první sex a jedna intrika za druhou, bohužel věkové už jsem naprosto mimo. Ale zkoukla jsem to poměrně v pohodě, i mě to bavilo, ale co mi vadilo, že každý spí s každým, kamarádky si ubližují a najednou dělají opět jakoby nic...Ale nebylo to tak zlé, jak jsem se bála, jako teenage seriál je to v pohodě. Hodnocení 3/5 (60%)

Znáte některý film?
Jaký seriál zrovna sledujete?

1 komentář:

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...