Zkouknuto (8)

Konečně tu mám zas něco pro fanoušky filmů. Zkouknuto se na blogu objevilo naposledy před více jak půl rokem, konkrétně v červnu. Určitě jste se další nálože filmů nemohli dočkat, že? :) Od léta jsem moc filmů neviděla, proto jsem článek neustále odkládala. Koukala jsem v podstatě jen na seriály a film jsem viděla maximálně o víkendu s Honzou.

Ke konci roku jsem ale dokoukala, co jsem chtěla a zas mám pár filmů v počítači, co bych ráda viděla, takže další Zkouknuto určitě nebude až po takové době. Jinak dost filmů a pohádek jsem viděla o Vánocích, ale o většině už jsem na blogu psala, tak se nebudu opakovat.

Řachanda
Začnu rovnou pár českými filmy. Několikrát jsem už psala, že české filmy nevyhledávám a už vůbec ne nové pohádky. Na Řachandu jsem byla ale celkem zvědavá, dost se o ní psalo a měla spoustu reklam. No co na to ale říct, koukat se na ní dalo, ale že bych si sedla na zadek, to fakt ne. Viděla jsem jednou, znovu vidět nemusím. Hodnocení 3/5

Decibely lásky
Důvod, proč jsem se podívala na tenhle film i přesto, že má naprosto katastrofální hodnocení, byly písničky Michala Davida. Michala Davida mám ráda a jeho písničky také, ale film si to Špatné hodnocení vážně zaslouží. Tohle bylo totálně o ničem. Hodnocení 1/5

Spojenec
Když jsem projížděla seznam filmů, co jsem viděla, tak jsem si vůbec nedokázala vybavit, co je tenhle film zač a to ani po přečtení anotace. Pomohly až fotky a to asi mluví za vše. Film je skvěle hodnocen, Denzel Washington je výborný herec a Clive Owen to samé, ale děj mě vůbec nedokázal vtáhnout. Viděla jsem, brzy zapomněla. Hodnocení 3/5 

Zhasni a zemřeš
Od tohohle hororu jsem měla obrovská očekávání, fakt obrovská. O to větší zklamání jsem zažila. Čekala jsem fakt pořádnou duchařinu, u které se budu bát a ono nic. Podle traileru jsem myslela, že to bude o dost lepší, mělo to celkem potenciál, který ale nebyl využit. Hodnocení 3/5

Čapí dobrodružství
Další spíše průměrný film je tenhle animák. Krásná animace, roztomilost, ale ve výsledku vlastně nic zajímavého. Neurazí, nenadchne. Hodnocení 3/5

Strážci Galaxie Vol. 2
Na Strážce Galaxie jste již mohli číst článek, jelikož jsem na nich byla v kině a tak se na blogu objevil Movie tip. Za mě rozhodně lepší jak jednička, hromada humoru, akce a nejlepší Groot. Já jsem z filmu nadšená, tohle byla neuvěřitelná jízda. Hodnocení 5/5

Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta
Četla jsem dost špatných recenzí a ohlasů, ale já nic špatného říct nemůžu. Podle mě mnohem lepší jak předchozí díl. Javier Bardem coby Salazar je perfektní a jeho mrtvá posádka, to byla pecka. Film nepostrádal akci, napětí, humor a skvělou grafiku. Hodnocení 4/5

Terminátor
 
Po Star Wars Honza rozhodl, že je opět potřeba doplňovat moje mezery, tentokrát u Terminátora. Kdysi jsem viděla druhý díl a nebyl špatný, takže jsem až tolik neprotestovala. Film je z roku 1984, takže je třeba s tím počítat, ale za mě super, Arnold mě překvapivě baví. Hodnocení 5/5

Terminátor 3: Vzpoura strojů
Dvojku jsme tedy vynechali a hned se přesunuli ke trojce. Ta je podle mě nejslabší, nebavila mě a dokoukala jsem ji až na několikátý pokus, pokaždé jsem u ní usnula. Slabší průměr a znovu trojku vidět nechci. Hodnocení 3/5

Terminátor Genisys
Arnold trochu zestárl, ale stále mu to v roli Terminátora sekne. Na film z roku 2015 jsem byla dost zvědavá, hlavně teda díky Emilii Clark, kterou znám převážně ze Hry o trůny. Rozhodně lepší jak trojka, ale více se mi líbí překvapivě první dva díly. Genisys už je moc velké sci-fi a první Terminátoři mají větší kouzlo. Hodnocení 4/5

Wonder Woman
Také jste již mohli najít článek na blogu. Wonder Woman mě bavila, i když jsem se prvně obávala zasazení příběhu do válečného období, což já nevyhledávám. Nakonec jsem ale spokojená. Gal Gadot je nádherná ženská a jako WW úžasná. Hodnocení 4/5

NON-STOP
Poměrně fajn akční thriller o vzdušném šerifovi, kterému během jednoho letu přijde výhružná smska s požadavky na 150 milionů dolarů, jinak každých dvacet minut někdo v letadle zemře. Zajímavý film, který neurazil. Hodnocení 3/5

Tučňáci z Madagaskaru
Další animák, který mě trochu zklamal. Madagaskar mám ráda a seriál Tučňáci z Madagaskaru také není úplně špatný, ale film mě moc nezaujal. Hodně překombinovaný a ani jsem se moc nezasmála, i když věřím, že mladšímu publiku se líbit bude. Hodnocení 3/5

Spider-Man: Homecoming
Nový Spider-Man byla teda hrůza. Vtipy spíše trapné a když už tam něco bylo, tak jste to znali z traileru. Velké komiksové zklamání a rozhodně nejhorší Spider-Man. Hodně slabé tři hvězdičky. Hodnocení 3/5

Svátek matek
Filmy tohoto typu, americké komedie, celkem vyhledávám a to i přesto, že většina není více než průměrná, ale to obsazení mě vždy dokáže nalákat. To samé platí i tady, příběh nic moc, i když ve filmu hraje úžasná Julia Roberts a Jennifer Aniston. Rozhodně o nejvíce humoru se ale postarala Kate Hudson. Hodnocení 3/5

Zpívej
Největší animované zklamání za poslední dobu je rozhodně Zpívej. Film tedy není špatný, koukat se na něj dá a párkrát se i od srdce zasmějete, ale já od něj čekala fakt hodně a to se mi nedostalo. Hezké písničky, pěkná grafika, zajímavý příběh, ale něco tomu chybělo. Hodnocení 3/5 

Lego Batman film
A budu kritizovat i nadále. Zatímco Lego příběh byl moc fajn, tak Batman jeho kvalit nedosahuje ani omylem. Fakt velká nuda, která nebavila ani mě, tak ani Honzu, který film chtěl vidět. Hodnocení 2/5

Co jsme komu udělali?
Film mě celkem zajímal a to i přesto, že francouzské komedie moc nemusím. Viděla jsem ho v autobuse, když jsme na dovče jeli z výletu. Jsem celkem ráda, že pustili zrovna tohle. Ve filmu je několik fakt výborných hlášek, u kterých se chechtal celý autobus. Ale zas to patří spíše mezi průměrné filmy, které neurazí. Hodnocení 3/5

Rocky
A pokračujeme v doplňování mezer. Přiznávám, že tady už jsem celkem trpěla a jsem neskutečně ráda, že mám tuhle sérii za sebou. Překvapilo mě, že film je už dokonce z roku 1976, takže je třeba k tomu přihlížet, hlavně co se týče kvality a pokud koukáte s dabingem. Hodnocení 3/5

Rocky II
Nejsem cílovka pro tyhle filmy a nedokážu je plně docenit. Nemám ráda box a nevyhledávám sportovní filmy, jelikož mi sport moc neříká. Dvojka se mi líbila o chlup více, přišlo mi, že má trochu lepší příběh, ale jak jsem psala, nedokážu docenit. Hodnocení 3/5

Rocky III
Z Rockyho je boháč a opět se vrhá do ringu, aby utržil pár monoklů. Třetí díl a ještě jednou tolik přede mnou. Bylo to náročné :D Ovšem tady už je vidět, jak Sylvester Stallone sílí, oproti prvnímu dílu má tady už pořádné svaly :D  Hodnocení 3/5

Rocky IV
Čtvrtý díl se mi líbil rozhodně nejvíce. Měl celkem fajn příběh a byl dost emotivní, což mě bavilo. Celkově mi ty novější díly přijdou koukatelnější. Hodnocení 4/5

Rocky V
Tady to opět trochu klesá k průměru, proti čtvrtému dílu je to zkrátka slabší. Z Rockyho se stává manažer mladého nadějného boxera. Já se nudila, film nedokázal udržet moji pozornost. Hodnocení 3/5

Rocky Balboa
Sylvester Stallone rozhodně není z formy, ale po šestnácti letech další díl, trochu risk a podle mě by se občas mělo vědět, kdy skončit. Překvapivě to ale není zlý, naopak. Spolu se čtvrtým dílem rozhodně nejlepší. Jsem ale ráda, že Rockyho už mám za sebou a znovu ho vidět rozhodně nemusím a ani nechci. Hodnocení 4/5

To
Miluji knižní předlohu Stephena Kinga, takže jsem rozhodně na To musela jít do kina. Dětští herci byli výborní, maska klauna perfektní, jen na mě strachy působily parodicky a to mi dojem z filmu docela kazilo. Film není špatný a těším se na druhou část, ale kniha má pro mě větší atmosféru. Hodnocení 4/5

Kingsman: Zlatý kruh
Moc dobré pokračování akční komedie, která prvnímu dílu nedělá vůbec ostudu. Sice pár scén bylo trochu překombinovaných, ale bavila jsem se. Julianne Moore byla výborný záporák, Poppyland neměl chybu, miluji zvrácená městečka. Hodnocení 4/5

Thor: Ragnarok
První Thor, který mě fakt bavil. Třetí díl dost sází na humor a funguje to výborně. Hodně se to už podobná Strážcům Galaxie, ale nemám s tím sebemenší problém, naopak. Hodnocení 4/5

Liga spravedlnosti
Jak se mi Batman vs Superman nelíbil, tak tohle bylo moc dobré. Více superhrdinů v jednom filmů mám ráda. Ben Affleck je jednoznačně nejllepší Batman, Wonder Woman je skvělá a Aquaman? Miluji ho. Hodnocení 4/5

Kong: Ostrov lebek
Tolik známých a úžasných herců se upsalo této kravině? Nechápu. Nechápu, že v dnešní době může vzniknout ještě něco takového. Příšerná grafika, u které Vám přijde, že si snad tvůrci dělají jen legraci. To byla fakt katastrofa. Mám strašně ráda King Konga, ale tohle snad nemohlo být myšleno vážně. Hodnocení 2/5

Monstrum z hlubin
Tady jsme měli asi velmi slabou chvilku. Každý pátek v noci dává na Prima Cool podobný filmový brak. Většinou jen mrkneme na tu zmutovanou hrůzu a přepínáme, tentokrát jsme vydrželi do konce. Jediné plus je pro mě Brian Kraus, kterého znám z Čarodějek. Prostě blbost, kde stejně více pozornosti poutá prsatá herečka, než samotné monstrum. Hodnocení 0/5

Strašidla
Začala jsem českými filmy, tak jimi i skončím. Strašidla jsou celkem novou pohádkou Zdeňka Trošky. Pohádka je to tedy spíše pro dospělé, nebylo to zlé, ale už po týdnu jsem nevěděla, jak to vůbec dopadlo. Pár dobrých hlášek, ale jinak průměr. Hodnocení 3/5

Svatba upírů
Svatbu upírů miluji již od dětství, když jsem ji ale viděla už jako dospělá, tak nechápu, že mě na to mamča nechávala dívat :D Jinak ale film miluji do teď a neztratil nic z toho kouzla, které měl právě v dětství, pro mě jeden z nejoblíbenějších českých filmů. Iveta Bartošová byla nádherná. Hodnocení 5/5

Sběratelé kostí
Přesuneme se k seriálům. Důvod, proč jsem zanedbávala filmy, byli právě Sběratelé kostí. Před lety, když začali, tak jsem na ně koukala a to hlavně kvůli Davidu Boreanazovi, kterého miluji již od dob Buffy, ale pak už dávali dost pozdě a viděla jsem nakonec jen sem tam nějaký díl. Takže jsem se rozhodla, že mrknu pořádně od začátku, kor když už je seriál ukončen. Celých dvanáct sérií jsem nekoukala téměř na nic jiného, jen abych seriál dokoukala. Dokoukala a můžu si odškrtnout další komplet zkouknutý seriál. Hodnocení 5/5 (100%)

Ospalá díra
U Ospalé díry jsem se zasekla u druhé série, moc mě nechytla a jelikož další série již nebyla dabovaná, tak jsem seriál odložila. Již byl ale také ukončen, takže jsem se hecla s tím, že ty dvě série dokoukám, zvlášť když ta poslední má pár dílů. Docela se mi i poslední dvě série líbily, takže nakonec to šlo samo, avšak jsem ráda, že seriál je již ukončen. Hodnocení 3/5 (60%)

 Lucifer
Po tolika doporučeních jsem konečně začala i s Luciferem. Upřímně moc nechápu, co na něm každý vidí. První sérii jsem fakt trpěla, nedokázala jsem se zakoukat. Druhá série už byla naštěstí lepší, bylo třeba přijít na chuť jeho humoru. Avšak u třetí už mám zas problém, nebaví mě to. Doufám, že to nebude jeden z těch nekonečných seriálů. Hodnocení 3/5 (60%)

The 100
Naopak Prvních 100 jsem si zamilovala od prvního dílu. Uplynulo téměř sto let od nukleární války, která zničila Zemi. Vesmír ale přestává být obyvatelný a tak je na Zem nedobrovolně poslání 100 mladých delikventů, kteří mají zjistit, zda je Země obyvatelná. Nemůžu se dočkat další série, která se už pomalu blíží, fakt výborný seriál, od kterého si chci přečíst i knižní předlohu. Hodnocení 4/5 (90%)

Jaké filmy jste viděli Vy?
A jaký sledujete aktuálně seriál?

1 komentář:

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...