Shrnutí roku 2017

Vůbec nejpracnějším a časově nejnáročnějším článkem je pro mě vždy rozhodně tohle shrnutí celého roku. Probrat všechny fotky, dát je nějak dohromady, alespoň něco málo k nim napsat, no šílený. Pravidelně ale stále píši randomy, takže sice stačí projet je, ale i tak, zabere to šílenou dobu. I Vy si připravte nějaké to kafíčko či čaj a pohodlně se usaďte, bude to dlouhé.

Jak jsme poslední roky cestovali opravdu ve velkém, tak loni těch výletů nebylo až tolik. Kdo ví, zda za tím stála letní dovolená, která nás totálně vycucla, nebo nepřálo počasí či nebylo tolik času, ale zkrátka až na pár víkendů jsme skoro nikde nebylo. Snad to doženeme letos, uvidíme.

Hned v lednu jsme si zašli do pražské zoo. Pokud jste nikdy přes zimu v zoo nebyli, tak to určitě napravte, i v zimě má své kouzlo. Je tam minimum lidí, ale za to spousta vylezlých zvířat, kolikrát více než v parném létě. Měli jsme kliku na slůňata, pandu červenou, malou lamu či gorilátko.

Na jaře jsme si udělali větší výlet do Budapešti, kam jsme se oba fakt těšili. Bohužel jsme měli strašnou smůlu na počasí, takže jsme šíleně mrzli. V dubnu sníh ani jeden z náš nečekal, takže jarní kabátky a balerínky nebyly úplně nejlepší. Přesto je Budapešť fakt nádherná a já doufám, že si výlet někdy zopakujeme. Po dvou dnech v Maďarsku jsme se přesunuli do rakouského Grazu, historické centrum je poměrně malé a bohatě Vám bude stačit jeden den. Kousek za Grazem můžete navštívit muzeum Arnolda Schwarzeneggera, které doporučuji i v případě, že nejste jeho velcí fanoušci.

Po čtyřech letech jsme si udělali výlet do jihlavské zoo, která ač je maličká, tak je moc hezká. Navíc tu mají úplně úžasného medvídka malajského. Den a půl jsme také strávili v Ostravě, odkud jsme poté odlétali na dovolenou. To víte no, proč odlétat z Prahy, když jsou i jiné možnosti :D V Ostravě jsme celý den strávili opět v zoo, která je dost rozlehlá, takže ten den zabere. Druhý den ještě před odletem jsme zvládli navštívit zámek Hradec nad Moravicí, který je fajn na takovou menší krátkou procházku.

Dovolenou jsme trávili ve slunné Andalusii, kam Honza chtěl už několik let a konečně to vyšlo. Úžasný hotel s výborným jídlem, krásná pláž, teplé a čisté moře a minimum Čechů. A dokonalé výlety. Podívali jsme se do Granady, kde součástí byla i kouzelná Alhambra a nemohli jsme vynechat ani Gibraltar a legendární opičky.  Dovolená byla fakt úžasná a myslím, že jsme si ji maximálně užili, až tedy na ty medúzy :D

Na konci léta jsme ještě stihli zajet na Pravčickou bránu, kam jsme vzali i Balůa, aby si nějaký ten výlet také užil. Na túry vůbec nejsem, ale tohle je hezký výlet a určitě ne moc náročný. Jen počítejte se spoustu turistů.

Rok jsme zakončili ve Vídni, kam jsme jeli nejen nakoupit vánoční dárky, ale vychutnat si i adventní trhy. Opět nás chytla pořádná zima, takže za moc romantický výlet to nepovažuji, v zimě trpím :D, ale dali jsme si spousty dobrot, nakoupili, co jsme chtěli a atmosféru jsme též nasáli. Pokud Vás zajímají některé výlety detailně, tak určitě mrkněte do štítku cestování, kde je každému věnován článek.

V randomech Vás vždy nejvíce upoutá jídlo. Ono to vypadá, že fakt jenom pořád žeru, ale to jídlo se zkrátka fotí nejlépe. A co jiného také fotit. Je ale pravda, že loni jsme dost jedli donuty, ochutnávali jsme spousty nových značek. Rozhodně nejlepší je Mr. Funk v Budapešti, ten nemá konkurenci. Špatné donuty nemá The Donuts, jen někdy kvalita ale není vždy stejná. Příjemným překvapením je Dodo Donut a velmi originální najdete v Donut Shop Prague. Naopak nejhorší jsou Mr. Donut, které jsou suché a po několika šancích už je nechceme.

Víte, kde koupíte ty nejlepší makronky? V Mon Macaron Mon Amour na pražském Chodově, luxusní. I loni jsme v létě téměř každý víkend grilovali a Honza dělal výborné domácí burgery, mňam. Já naopak v létě dělala v jednom kuse rybízovou bublaninu a také jsem zkusila domácí donuty, které nebyly špatné, jen příště si více musím pohrát se zdobením. Ovšem pyšná na sebe jsem díky velikonočním cupcakům, které nejen že krásně vypadaly, ale i božsky chutnaly. Když jsme líní vařit, objednáme pizzu, to nám stále zůstalo a já nejraději dělám těstoviny, ty můžu na všechny způsoby.

Bohužel i loni jsme řešili myšku. Předloni nám jedna umřela a loni nás opustila druhá. Dlouho bojovala a já s ní, ale bohužel ty myšky se tolika nedožívají. Právě i kvůli tomu jsem řekla, že další už zkrátka ne. Takže máme jen Fury a ač vím, že by myšky neměly být samy, tak přesto jsem se rozhodla, že další kamarádku kupovat nebudu, je to jinak neustálý kolotoč. I když zpočátku to snášela špatně, tak naštěstí už je dobrá a o to více si užívá mazlení. Mamču opustil i Eda, beta bojovnice, možná se řekně jen ryba, ale tohle byl Eda a těžce to mamča nesla. K Ježíšku dostala ale novýho kámoše.

Nešlo se vyhnout ani narozeninám, zase přišly. Už pomalu na ně přestanu upozorňovat oslavami :D Loni se ale fakt povedly. Konala se menší oslava doma s rodinou a poměrně velká s přáteli, kde se nás sešlo snad nejvíce za celou dobu a spoustu lidí jsem viděla po letech, z čehož jsem měla radost. Rok se netočil ale jen kolem narozenin, oslavili jsme s Honzou i Valentýn, který já mám ráda či sedmé výročí. Snad na každou událost zajdeme někam na jídlo a dáme si něco pro radost.

Nehty tentokrát u mě vedly rozhodně velikonoční, ty jsem pomalu ani neměla chuť měnit. To samé platí i o podzimních s liškou, které mě fakt bavily.

Stále chodím na pole dance a stále vypadám jak týraná. Modřiny a jelita mám snad po každé lekci, nejlepší je to v létě, kdy jsou pořádně vidět. Bohužel moc nefotíme, což mě mrzí, takže ne všechny pokroky jsou zaznamenány, ale doufám, že to napravíme.

Zvládla jsem opět jedno focení, na více bohužel nebyl prostě čas. Ale už pomalu domlouvám na letošek, tak snad vzniknou další nové fotečky.

A přesuneme se k různým akcím. Měla jsem možnost nakouknout do sídla Ryoru, což bylo vážně zajímavé, i když jsem tam byla už podruhé, stejně to stálo za to. Viděli jsme sklady, továrnu, zkrátka celý proces vzniku produktů.

Díky e-shopu kupkosmetiku.cz jsem se mohla zúčastnit rovnou dvou akcí. První bylo představení značky Catrice. Vše bylo do detailu promyšlené, krásné prostory, svíčky s logem, na vyzkoušení celý stojan a výborné jídlo. Opravdu super akce. Druhou byly narozeniny značky Essence a zároveň představení podzimních novinek. Vše se neslo v růžových tónech a nechyběl ani narozeninový dort.

Jako poslední byla akce ve spolupráci se značkou Tesori d`Oriente, která se konala v nádherné asijské restauraci a neměla chybičku. Orientální atmosféra na Vás dýchala na každém kroku. O akcích samozřejmě také najdete články na blogu.

Co se týče kultury, tak ta bohužel nebyla nijak bohatá. S mamčou jsme byly pouze na jednom muzikálu a to na Plese upírů. Co jsme ale s Honzou nešidili, tak bylo kino. Co se týče filmů, tak nejpozději příští týden se na blogu objeví po delší době Zkouknuto.

Ale zpět ke kinu. Myslím, že to byl úspěšný rok a většina filmů, na kterých jsme byli, se mi fakt líbila. Rozhodně nejlepší za mě byla Kráska a zvíře, pro tu mám prostě slabost. Velmi dojemný byl Logan, který mě fakt chytl a za mě rozhodně nejlepší X-Menovský film. I zbytek komiksáků stál za to, až tedy na Spider-mana, to byla katastrofa. Zbytek filmů najdete pod štítky Movie tip či Filmy.

Doma jsem moc filmů neviděla, jelikož jsem se věnovala převážně seriálům. Z filmů ale stojí za zmínku Mělčiny, Hledá se Dory, Můj kamarád drak a překvapivě Terminátor.  Zbytek filmů dostal pod pět hvězdiček.

Spoustu seriálů jsem zvládla komplet dokoukat a další spoustu rozkoukat. Nejvíce času jsem věnovala Sběratelům kostí, na které jsem začala koukat v létě a chtěla i komplet dokoukat, takže jsem zanedbávala právě i ty filmy. Naprosto perfektními seriály jsou Doktorka z Dixie a Devious Maids, oboje dokoukáno a pokud máte rádi seriálu typu Gilmorova děvčata, doporučuji. Také jsem zkoukla minisérii Sedmilhářky, která mě až tak nechytla, knižní předloha je lepší.

A teď spousta rozkoukaných. Začala jsem koukat na Řadu nešťastných příhod či Stranger Things, oboje moc dobré a těším se na další řady. Super je i The 100, kde se fakt pokračování nemůžu dočkat. Jako poslední tu mám Scream, což jsou takové krvavější PLL a stejně tak už zamotané, doufám, že bude už jen jedna série. Lucifer je jak na houpačce, první série mě nechytla, druhá byla lepší a s třetí opět bojuji.

Jaký byl Váš rok 2017?
Dařilo se?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...