Nákupy a novinky za srpen 2017

Konečně se dostáváme ke shrnutí minulého měsíce. Jak byl červenec skromný, tak srpen to pořádně vynahradil a to naprosto ve všech kategoriích. Mám hromadu nové kosmetiky, takže zásoby zas pěkně narostly, ale i oblečení a dalších drobností. Asi to nebudu zbytečně protahovat a rovnou jdeme na to.

Kosmetika
Ač kosmetiky mám opravdu hodně, tak se musím pochválit, že jsem neutratila ani korunu a daří se mi v tomto směru šetřit. Většinu jsem dostala na testování a Vy se brzy můžete těšit na recenze. Těch připravených recenzí mám teď až až, pomalu nevím, co publikovat dříve.

Začnu tou největší hromádkou a to je nová značka na našem trhu. Jedná se o kosmetiku Rooibos, která pochází z Afriky. Nedávno jsem byla oslovena, zda bych měla zájem o spolupráci, nová značka, zajímavé produkty, samozřejmě jsem nemohla odmítnout. To, co mi ale přišlo, jsem naprosto nečekala. Dorazily snad všechny produkty, které se dají zatím u nás koupit. Dokážete si představit to nadšení. Už poctivě zkouším, společně s mamčou, a recenze Vás určitě neminou. 

E-shop inhair.cz vyhlašoval konkurz na nové blogerky, se kterými by spolupracoval. Na zkoušku mi dorazila tahle dvojka od značky Alea. Pro mě naprosto neznámá značka a Vy si o ní brzy přečtete. Obrázek už tak nějak mám udělaný.

V srpnu jsem měla svátek a od kamarádky jsem dostala plátýnkovou masku od TianDe. Opět značka, se kterou nemám zkušenosti, ale má poměrně fajn recenze. Masku jsem ještě nezkoušela, ale chystám se. K tomu jsem dostala ještě magnet oslíka.


Oblečení
Na oblečení byl srpen vážně bohatý. Já bych ovšem měla jít na nějaký kurz focení oblečení, protože mi to prostě vůbec nejde. Možná je to ale i tím, že nemám pořádné zátiší, na kterém by oblečení vyniklo a vypadalo dobře. Takže Vám ukážu jen pár kousků a zbytek možná ještě zkusím vyfotit na září.

A jsem pitomá, protože jsem rovnou tři věci, které jsem dostala v červenci, zapomněla ukázat. Dvě z nich jsou od mamči, která se vrátila z menší dovolené a přivezla mi dárečky. Má za to, že infantilní čepici Hello Kitty budu nosit, já už si tak jistá nejsem :D Ale prý budu, protože je z pravé lamí vlny. Na hlavě nevypadá tak zle a je neuvěřitelně teplá, ale možná i na mě už dost infantilní :D Ovšem kruhový šátek s motýlky je super.

V práci jsem dostala několik kousků, ale jak jsem psala, neumím to nafotit, přitom třeba halenka a šaty jsou tak krásné, že bych je ráda ukázala. Snad tedy příští měsíc. Tentokrát tu mám alespoň dvě jednobarevná třička, ze kterých mám radost. Jsou jednoduchá, elegantní a více bych ráda takových kousků.

Mamča mi k svátku objednala šaty. Místo uplých šatů přišly tyhle a to brala velikost XS, i když se měla brát minimálně o jednu velikost větší. Jsou dost velké, spíše je to obří triko. Nevadí, buď je využiji na doma, nebo na spaní.

V Lidlu probíhal velký výprodej skladových zásob. Mamči přítel nechal několikahodinou frontu vystát kolegu a pak tam naběhl :D Akce to byla super a přinesl toho docela dost, myslel i na mě. Vše bylo s velkou slevou a když navíc naplnil tašky, tak to bylo za určitou cenu a bylo jedno, co vše tam máte a za kolik. Nadšená jsem z adventního ponožkovýho kalendáře :D Super je i pyžamo Wonder Woman a podzimní boty. Vypadají dobře a jsou i pohodlné. Pak tu mám ještě svetr a nějaké punčocháče.

Další výprodej probíhal v CCC. Sandálky sice už letos nevyužiji, ale mám alespoň na příští rok. Vybrala bych si toho více, ale buď neměli moji velikost, nebo byla krabice někde zahrabaná, což je častý problém. Docela mě štve, že téměř pokaždé musím krabici hledat, protože není tam, kde by měla být. Jinak sandálky mě vyšly kolem 180Kč.


Ostatní
To nejlepší, co mi v červenci přibylo a já na to zapomněla. Nějakou parádní osušku jsem chtěla už dlouho a před dovolenou narazila na tuhle. Vůbec jsem neváhala a hned letěla do košíku. Jsem z ní nadšená, Mickey a Paříž, prostě boží kombinace.

Díky kamarádce mám kompletní Disney hrnečky z Billy. Já vím, jako bych měla hrnků málo, ale fakt mám radost, že je mám všechny pěkně pohromadě. Navíc v Mickeyho jsem ani nedoufala.

V Albertu jste zas za body mohli vyměnit kelímky s Mimoněma, nebo postavičky, které stříkaly vodu. Já rozhodně chtěla kelímek s jednorožcem, ale bodů se mi povedlo nasbírat dost, takže jsem si vzala ještě další tři kelímky. Blbost a dětská, když mě tyhle akce tak baví a kelímky jsou super :D

Pribiňáčka už jsem ukazovala a v poslední článku jsem dokonce dávala recept na zmrzlinu, ale nesmím ho vynechat ani v novinkách. Z formiček na zmrzlinu od Tescomy mám radost, po nějakých jsem pokukovala, takže mě potěšily. Navíc jsou naprosto rozkošné.

Jako poslední tu mám dárek k svátku od Honzi. Dostala jsem naprosto luxusní makronky, které jsme si dali společně k snídani. Makronky se dají koupit v centru Chodov a jmenují se Mon Macaron Mon Amour. Jedny už jsem dostala k narozeninám a tentokrát jsem mohla ochutnat zas jiné příchutě. A další Funko Pop postavičky do sbírky, teď už mám všechny, po kterých jsem nejvíce toužila. Ijáček a jednorožec, nejlepší <3

Co udělalo v srpnu radost Vám?
Také jste sbírali kelímky? :D

4 komentáře:

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...