Head & Shoulders - Šampon na vlasy proti lupům Thick & Strong

Spousta z Vás produkty Head & Shoulders vnímá spíše jako pánské. Přiznávám, že ani já po nich běžně nesahám a nepřijdou mi až tak lákavé. Naposled jsem šampon této značky měla snad v pubertě. Když se mi ale jeden šampon dostal do rukou, celkem jsem byla ráda, že ho můžu zkusit.

Šampon slibuje krásné vlasy bez lupů. Posiluje vlasy od kořínků ke konečkům, vlasy jsou fakt odolnější vůči poškození při česání. Lupy mě sice netrápí, ale řekla jsem si, že jeho používáním přece nic nezkazím.

Má krémovou, ale docela řídkou konzistenci. Mile mě překvapila jeho vůně, která je poměrně sladká, voní opravdu příjemně a i po opláchnutí je ve vlasech cítit. Výborně napění a to i v celkem malém množství.

Na začátku jsem s ním ale šíleně bojovala. Sice má působit proti lupům, ale mě se po něm naopak udělaly a vůbec ne málo. Byla jsem naprosto zoufalá, vlasy jsem měla příšerné, lupů bylo tolik, že nešly vyčesat, vyklepat, zkrátka nic a já nějakou dobu měla chuť nosit čepice.

Když jsem už přemýšlela, že šampon zkrátka letí do koše, lupy zmizely. Vlasy během používání byly jemné, hebké a bohužel se také rychle mastily a plihly. Hezké vydržely pouhý jeden den, druhý už byly zplihlé  třetí u kořínků nehezky mastné. Za sebe doporučit nemůžu a dlouho zas po ničem asi nekouknu.

Jakou máte zkušenost s touto značkou?
Sedí Vám šampony?

4 komentáře:

  1. Mě tyto jejich šampony hodně vyhovují. :)) A vůbec mi nevadí, že nemám lupy, protože krásně voní a navíc vlasy neumyté po těchto šamponech mi vydrží 3 dny z jinými pouhý den.

    OdpovědětVymazat
  2. Tady bojuji s lupy a vyzkoušela jsem snad už milión šampónů. Aktuálně zkouším nějaké babské rady jako heřmánkový odvar, tee tree olejíček apod. viz.: babské rady na lupy
    Už nevím co, tak zkouším vše :) Mám se s lupy prý smířit, což ale určitě nehodlám udělat. Máš nějaký tip na dobrý a kvalitní šampón?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A můžu se zeptat, kolik Ti je? Mě třeba lupy šíleně trápily v pubertě. To jsem je měla fakt hodně a nešlo s tím prostě nic dělat. Pak se to srovnalo samo, tak pokud jsi mlaďounká, třeba se to také spraví :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...