Kouzlo zimní zoologické zahrady

Krásný den,
konečně konec týdne, co plánujete na víkend? Venku tedy pořád mrzne a já bych nejraději v tomhle počasí byla zachumlaná doma pod dekou, s kafem v ruce a vůbec nevylejzala ven. Minulý týden bylo ale krásně, sice lehce pod nulou, ale svítilo sluníčko a ani nefoukalo, takže jsme toho využili. Jistě víte, že zoo miluji a s Honzou si její návštěvu nenecháme ujít ani v zimě. Možná si ťukáte na čelo, ale zimní návštěva zoo rozhodně stojí za to.

V zimě není zoo narvaná hromadou lidí, takže si užijete moc fajn a klidnou procházku. Navíc mi přijde, že venku je snad více zvířat než v létě a některým ta zima vyloženě sluší. Doufám tedy, že dnešním článkem načerpáte menší inspiraci a třeba také vyrazíte.


Chodíte v zimě do zoo?
Jak se Vám zimní zoo líbí?

3 komentáře:

  1. Já v zimě ještě v Zoo nebyla. Fotky se ti povedly :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  2. V zimě jsem v zoo ještě nebyla, ale aspoň se zvířátka neskrývaly uvnitř před horkým sluníčkem. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...