Užijte si podzim s Village Candle

Pochmurné počasí, ráno i brzy večer tma, šero, únava a sluníčko, které se třeba několik dní neukáže. Přesně takhle vypadá podzim, alespoň v mých očích. Pro někoho krásné období plné barev, pro mě naopak období, které předpovídá, že se blíží tolik nenáviděná zima a já jsem v jednom kuse unavená.

Co se ale podzimu nedá upřít, že je ideální dobou pro svíčky. A pokud mě sledujete delší dobu, tak jistě víte, že svíčky naprosto miluji. Sice pálím celoročně a to i v létě, ale v chladnějším období mají svíčky větší kouzlo. Proto když jsem na serveru blogerky.cz zahlédla výzvu s Village Candle, neváhala jsem.

Budu upřímná, sama od sebe bych si asi Village Candle nekoupila, hodně mě ale zajímalo srovnání s konkurenční značkou a doufala jsem, že pro testování budu vybraná. Usmálo se na mě štěstí a já netrpělivě očekávala balíček. Ještě než jsem balíček pořádně otevřela, bylo jasné, co bude obsahovat. Tak nádherná vůně. K otestování mi přišla malá svíčka ve variantě Pure Linen, votivka Raspberry Rose Tea a k ní svícen.

Na stránkách demdaco.cz seženete nejen svíčky ve skle, ale i zmiňované votivky, vosky či vůně do auta. Malá svíčka má 695g a vydrží hořet 45-55hodin, což rozhodně není málo a stojí 339Kč. Má dva knoty, během pár minut se roztaví do jezírka, ze kterého se vůně uvolňuje nejintenzivněji a hlavně nevzniká tak zvaný tunel.

Nejen podle názvu, ale i na pohled je jasné, že se bude jednat o svěží, čistou vůni. Právě vyprané prádlo, přesně tak se dá popsat svíčka Pure Linen. Na první čichnutí mi moc nevoněla, spíše jako nějaký čistič. Jsem ale hodně na sladké, takže se s tím dalo i počítat. Ovšem po zapálení je to jiná, nádherná vůně, kterou i já musím ocenit. Je opravdu čistá a moc příjemná. Během chviličky provoní celý pokoj intenzivní vůní, kterou jsem si oblíbila nejen já.

Votivky patří asi mezi moje nejméně oblíbené provedení. Raději sáhnu po klasické svíčce, nebo vosku, které jsou zkrátka intenzivnější. Votivka vydrží hořet až 18hodin a je třeba ji před zapálením dát do nehořlavého kalíšku.

Vůně Raspberry Rose Tea neboli maliny a čajová růže, se mi naprosto trefila do vkusu. Sladká vůně a zároveň teplá, ideální na podzim. Ve vůni se snoubí nejen maliny s lístky růží, ale i nádech bylin a mošus. Po zapálení je vůně jemnější, cítit je, ale určitě nevoní silně po celém pokoji. Pro někoho, kdo nerad silné provonění, bude votivka zřejmě ideálním řešením. Tahle vůně by se mi určitě líbila i ve svíci, dokonalá.

Jsem moc ráda, že jsem měla možnost Village Candle vyzkoušet. Velmi mile mě značka překvapila a vím, že teď již se ji nebudu vyhýbat, ale naopak si ráda pořídím i další vůně. Blíží se Vánoce...

Znáte svíčky Village Candle?
Jaké máte zkušenosti? Která Vás láká?

17 komentářů:

  1. Zrovna minulý týden jsem si nakoupila 5 vosků YC :) a už pálím jako divá :).
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Velice mi vadi vehementna propagace techto svicek v blogovem svete :/ Neni to ovsem Tva chyba. Jen mi od vedeni prijde smutne, ze zasila 2 totozne vune vicero blogerkam a ja pak o totozne veci ctu 2x za sebou ;( to mi prijde smutne a docela nepodarene od samotnych "zadavatelu". Nevim jestli shodou okolnosti, ale i nafocene je mas temer totozne. Ja davam zatim stale prednost YC.
    Secteno podtrzeno, take bych ji pri prilezitosti vyzkousela. Clanek se ti ale vydaril, jen by to meli "nahore" lepe promyslet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě tedy nepřijde, že má nějak velkou propagaci, krom teď zmíněné výzvy na blogerkách. Většinou se posílají stejné produkty a jelikož na článek není moc času, tak samozřejmě se více článků objeví v jednom týdnu. Chápu, že někomu to může vadit, někdo si zas rád přečte srovnání, nebo zkrátka ostatní články ignoruje.

      Vymazat
  3. Taky jsem si je mohla vyzkoušet a votivku jsem měla ve svěží-sladké vůni Rain, moc hezky voní :) a zpříjemňují mi každý den. Já zase nejsem taková, že bych se zásadně upla jen na jednu značku a druhou bych už nevyzkoušela. Je dobře, že je toho na trhu víc

    OdpovědětVymazat
  4. Já tuhle značku zatím ještě nezkoušela, ale ráda bych něco vyzkoušela. Jinak já zatím pálím vosky od Yankee Candle :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Zima a svíčky patří k sobě. Pálím každý večer - dnes je to YC hruška s brusinkou ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Poznám tyto svíčky, ale nikdy jsem je neměla. Vypadají hezky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Já vlastně nejvíc pálím čajovky - doma mám solný svícen a v práci aroma lampu (do které dávám odpařovat vodu s trochou aroma oleje), takže těmito typy svíček jsem v podstatě nedotčená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aromku používám také ráda, akorát tedy dávám vosky :)

      Vymazat
    2. Mám to úplně stejně. Také jsem si oblíbila solné svícny . Dřív jsem si zapalovala svíčky jen tak, ale v solném svícnu mají svíčky alespoň nějaký význam. Jde z nich mnohem hezčí světlo a celkově nabíjí pozitivní energií, nebo alespoň na mě tak působí :-) .

      Vymazat
  8. Svíčku jsem taky měla možnost v rámci výzvy vyzkoušet. Trochu jsem se obávala vůně Pure Linen, ale předčila mé očekávání. Voní moc hezky :)

    Village Candle

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...