Dulcia - Krém proti vráskám s kyselinou hyaluronovou a Q10

Krásný den,
jak jste si užily poslední prázdninový víkend? Prázdniny pomalu, ale jistě končí a i když se mě škola netýká, přesto konec léta díky své práci také prožívám. A upřímně, nejsem vůbec nadšená, ty dva měsíce jsou zkrátka pohodovější.

Pojďme ale k něčemu pozitivnějšímu a tím bude dnešní recenze. Od značky Dulcia jsem díky e-shopu krasnakazdyden.cz vyzkoušela již pár produktů a byla jsem moc spokojená. Krém proti vráskám s kyselinou hyaluronovou ihned zaujal mamču, takže recenze bude obsahovat spíše její pocity.

Krém obsahuje olej z mrkvových tkání a šípkový olej, který působí proti stárnutí pleti a pleť pročišťuje. Avokádový olej spolu s vitamínem E zas pomáhá unavené pleti. A jak už napovídá název krému, samozřejmě obsahuje i kyselinu hyaluronovou a koenzym Q10, které pronikají do pleti a stimulují přirozenou obnovu buněk. 

Je vhodný pro všechny typy pleti, ale samozřejmě ho nejvíce ocení zralá pleť. U mastné pleti reguluje tvorbu mazu, suchou pleť zas hydratuje. Používá se na denní i noční péči.

Po otevření krému Vás na první pohled zaujme krásná, žlutá barvička. Konzistencí bych ho přirovnala k hutnějšímu mléku. Je lehký, ale zas ne vyloženě řídký a určitě to není žádný pořádný hutňák. Prostě hutnější mléko, stačí ho ovšem použít málo, takže docela dlouho vydrží.

Krém se velmi dobře roztírá a hlavně perfektně vstřebává. Do pleti se vsákne tak rychle, že není problém okamžitě použít make-up. Má příjemnou, netypickou vůni. Vůně je poměrně výrazná, pokud patříte mezi milovníky kávy, tak krém budete milovat, jelikož v popředí je cítit právě káva.

A výsledky? Pleť je po použití nádherně hebká, vyhlazená a na dotek krásně sametová. Výsledky jsou vidět velmi brzy. Za mamču to je jeden z nejlepších pleťových krémů, které vyzkoušela. Sedl ji ve všech směrech.
Obsah: 50ml
Cena: 539Kč
Hodnocení: 5/5

Moc děkuji e-shopu krasnakazdyden.cz za poskytnutí produktů k recenzi.
 
Jak Vás krém zaujal?
Zkoušely jste již něco od Dulcie?

4 komentáře:

  1. Tento krém jsem měla na seznamu a chtěla ho v září koupit. Trochu mě ale zaráží vůně kávy. Jelikož jsem se nedávno zbavila závislosti na kofeinu, asi by ve mě krém vzbuzoval chuť se ke kávičce znovu vrátit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto značku nějak přehlížím a zatím jsem od ní nic nevyzkoušela


    BLOG: KOSMETIKA PŘÍRODNĚ

    OdpovědětVymazat
  3. Krém musí být super! Určitě by se mamce hodil, musím na něj mrknout.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...