Krásná pleť se značkou Estée Lauder

Dnešní recenze bude na kosmetiku z dražší kategorie a to konkrétně na Estée Lauder. Nejsem si jistá, zda se tohle dárkové balení dá ještě sehnat, ale samostatně je seženete určitě. Estée Lauder je samozřejmě dražší kosmetika. Pleťový krém koupíte od 1100Kč a sérum od 1200 za 30ml. Značka je ale velmi kvalitní, i mamče jsem kupovala nějaké produkty a byla naprosto nadšená. Sérum jsem si naprosto zamilovala a s krémem jsem byla též spokojená.

Estée Lauder Idealist sérum odstraňující nedokonalosti pleti

Sérum jsem měla pouze v maličkém balení, vlastně jen takový vzorek. Kvůli tomu se samotný produkt špatně doloval ven a na začátku jsem se u toho pěkně navztekala. Tuším, že větší balení už mají kapátka.

Sérum obsahuje extrakt z kaštanu, který pomáhá zvyšovat aktivitu enzymu, který odstraňuje odumřelé buňky z povrchu pleti. Což znamená, že odstraňuje šupinatost a hrubý povrch pleti. Zmenšuje rozšířené póry, ucpané póry pročišťuje a proniká hluboko do pleti, kde zabraňuje rozšíření pórů. Sérum jsem používala večer před pleťovým krémem.

Sérum je řidší, poměrně lehké a jakmile ho nanesete na pleť, tak se zamilujete. Je velmi příjemné, vůbec nelepí, do pleti se ihned vsákne a zanechá ji hedvábně hebkou. Takhle úžasně sametovou pleť jsem snad nikdy neměla. Musím se hodně ovládat, abych na ni neustále nesahala, dokonalost. Má svěží, citrusovou vůni.


Zdokonalený ochranný krém proti prvním příznakům stárnutí pro normální až smíšenou pleť DayWear SPF 15
Krém je určen pro normální až smíšenou pleť, kterou nemám. Moje pleť je suchá, přesto se mi nechtělo krému zbavovat a jsem ráda, že jsem tak neučinila. I když je to krém proti prvním příznakům stárnutí, je určen pro mladou pleť, kdy redukuje první vrásky.

Obsahuje kvalitní UV filtry a tím chrání pleť před slunečním zářením. Jak jsem psala, redukuje první známky stárnutí jako jsou jemné linky, mdlý vzhled pleti a barevné nesrovnalosti. Zároveň pleť hydratuje a neucpává póry.

Krém je hodně lehoučký, naprosto ideální na jaro či léto. Má zelenkavou barvu a dokonce z krému cítím okurky. Ta vůně je velmi povedená, voní mi snad ještě více než sérum. Krém se okamžitě vstřebá a pleť zanechá hebkou a pohled hezčí, přijde mi mnohem rozzářenější.

Jelikož je ale určen pro normální až smíšenou pleť, tak hydratačně mi úplně nestačí. Sice nemám pleť vyloženě vysušenou, ale třeba v zimě by byl naprosto nedostačující.

Znáte Estée Lauder?
Máte nějakou zkušenost?

1 komentář:

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...