Keratin Exclusive - Zázrak pro vlasy

Dnes Vám představím jeden e-shop, který se specializuje na vlasové produkty. E-shop keratin-shop.cz, jak už je z názvu patrné, nabízí velké množství produktů s obsahem brazilského keratinu. Brazilský keratin pomáhá vlasům, které jsou poškozené slunečným zářením, barvením, jsou lámavé, roztřepené a zkrátka je vhodný snad na všechny vlasové problémy, na které si jen vzpomenete.

Když mi v mailu přistála nabídka na spolupráci, nadšeně jsem kývla, jelikož e-shop nabízí opravdu spousty zajímavých a jistě i kvalitních produktů. A jelikož moje vlasy nějakou tu pořádnou péči potřebují, vůbec jsem neváhala. Dnešní recenze bude o spreji Keratin Exclusive.

Jedná se o přírodní přípravek, který má za úkol vlasy regenerovat. Pomáhá s poničenými, vlnitými a nemocnými vlasy. Při dlouhodobém používání by výsledkem měla být obnovená struktura vlasů, vlasy by měly být lesklé, hebké a posilněné. Hlavní složkou je samozřejmě keratin, ale také panthenol, který má na vlasy blahodárný vliv a díky němu by se i vlasy měly lépe rozčesávat.

Keratin Exclusive se používá do umytých, vlhkých vlasů. Nastříká se po celé délce a nechá chvilku působit. Vlasy pak vykartáčujete, vyfoukáte a pro lepší efekt ještě můžete vyžehlit.

Začnu tím, že mě velmi mile překvapilo to rozčesávání. Jakmile keratin aplikuji, vlasy najednou začnou být poddajnější a rozčesat jdou naprosto výborně. Já tedy nezažehluji, dříve jsem z mých vlnitých vlasů byla nešťastná a žehlila, teď jsem ale ráda, že se mi přirozeně vlní a nemám je nudně rovné. Vlasy nejsou ale tak rozlítané, nikde zbytečně netrčí.

Na konečky má také skvělý vliv, jsou hydratované, stejně jako celé vlasy. Nádherně lesklé, heboučké a navíc je příjemně provoní. I přes tyhle plusy a super výsledky mám pár připomínek. Díky panthenolu jsem malinko očekávala, že mi produkt pomůže s padáním vlasů. Bohužel tak se nestalo, vlasy mi padají stále ve velkém, škoda.

A rozhodně nemůžu sprej aplikovat na pokožku hlavy. Jakmile jsem sprej stříkla ke kořínkům, kde mi vlasy trčí a mě to neskutečně rozčiluje, tak mě začala hlava tak hrozně pálit, že jsem to okamžitě musela jít smýt. Já tedy pokožku hlavy nemám nijak citlivou, nikdy mi nic nevadilo, ale tohle se nedalo vydržet. Takže Keratin Exlusive super, ale pouze do délek.

Za 200ml zaplatíte 299Kč.

Znáte e-shop keratin-shop.cz?
Jaké máte zkušenosti s brazilským keratinem?

Moc děkuji e-shopu keratin-shop.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

7 komentářů:

  1. E-shop neznám :). Já jsem si jednou koupila taky nějakou sadu s keratinem a viděla jsem nějaké menší výsledky, že vlasy byly vyhlazenější, ale obecně mě tato forma sprejů (ať už je to cokoliv na vlasy) nebaví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já si péči o vlasy už bez podobných sprejů nedokážu asi ani představit :)

      Vymazat
  2. Jeste jsem nic takoveho vubec nezkousela, urcite to muze byt fajn.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Nemám ráda bezoplachové produkty krom olejů, takže mě to ani neláká. Ale jinak to zní celkem dobře, jen je zvláštní, že to tak pálilo na pokožce :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pálení mě také překvapilo, ale jinak je moc fajn.

      Vymazat
  4. Idol Tan Aha is usually primarily designed to exfoliate ones skin which stimulates it is natural ability in order to repair itself ahas will furthermore increase your current production connected with collagen and also improve.

    http://xaddition.net/idol-tan

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...