Pantene PRO-V - Inovovaná řada Intensive repair

Značka Pantene se v poslední době na blozích objevuje poměrně často a to hlavně ve spojení s její inovovanou řadou šamponů a balzámů. U Rendy probíhala velká testovací výzva. Když mi od Rendy v mailové schránce přistál před pár měsíci mail s tím, zda bych se nechtěla testování zúčastnit, moc mě to potěšilo a nadšeně testování odkývala. Po dobu jednoho měsíce jsem poctivě testovala a jelikož už mám i produkty dávno spotřebované, nerada bych Vás ochudila o recenzi. U Rendy již najdete i vyhodnocení, stačí kliknout zde.

Nové inovované produkty obsahují antioxidanty, které neutralizují měď ve vlasech a tím pádem tedy zabraňují poškození vlasu. Inovované složení nabízí pět řad, takže si určitě vybere každá. Když jsem balíček očekávala, trošku jsem se bála, aby mi nepřišel takový, který mým vlasům nesedne. To se díky bohu nestalo, v balíčku jsem našla řadu Intensive repair.


Šampon Intensive repair
Tato řada je určená pro oslabené a poškozené vlasy. Má navrátit vlasům odolnost proti poškození a předcházet roztřepeným konečkům. Napravuje známky poškození, jako je nedostatek lesku, hebkosti či lámavost.

Šampon má řidší konzistenci, ve vlasech krásně pění, což já ráda. Ihned mě ale upoutala nádherná vůně. Vůni určitě znám, ale nedokázala jsem po celou dobu používání přijít na to odkud. Voní ale fakt moc hezky a příjemně.

Vlasy byly jemné, lesklé a hlavně krásně nadýchané a objemné. Běžně myji po třech až čtyřech a dnech a s tímto šamponem jsem klidně vydržela šest dní a vlasy byly stále nadýchané a nemastily se. Prostě nádhera.

Balzám Intensive repair
Balzám má samozřejmě ty samé účinky jako šampon. Bojuje proti poškození vlasů. Navrací jim lesk, hebkost a zabraňuje třepení konečků.

Má stejně nádhernou vůni jako šampon a hutnou krémovou konzistenci. U balzámu je ale pro mě nejdůležitější to, aby se vlasy dobře rozčesávaly. A to díky tomuhle balzámu šlo naprosto dokonale. Po aplikaci cítíte, jak jsou vlasy hebké a moc příjemné na dotek. Vůbec se mi necuchaly a šly vážně bez problému rozčesat, takže i balzám obstál.


A co se týče celkového výsledku?
Já upřímně jsem si moc nevšimla, kromě toho, že vlasy byly lesklejší a jak jsem psala výše, nemastí se a vypadaly dobře i bez delšího mytí. Za to přítel ale tvrdí, že vlasy jsem měla mnohem hezčí. Na pohled prý vypadaly zdravější a byly jakoby uhlazenější.

Když jsem se na to zaměřila, tak s ním souhlasím. Roztřepené konečky jsem měla stále dost a nepřestaly padat o nic méně, ale na pohled vážně vypadaly zdravější a takové ty neposlušné vlásky byly zkrocené.

Moc děkuji Rendy a Pantene za možnost zúčastnit se testování.

Už jste vyzkoušely novou řadu Pantene?

12 komentářů:

  1. Pantene šampony jsou fajn :))

    http://style-and-smile15.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Od Pantene právě zkouším Aqua light a jsem moc spokojená. Krásně voní a myje. Vlasy jsou po něm uhlazené i bez kondicioneru.

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  3. Pantene šampony jsem snad nikdy neměla. Ani kondicionéry. Nijak mě nalákají, ale třeba jsou fajn :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Já od Pantene snad ještě žádné produkty na vlasy neměla

    OdpovědětVymazat
  5. Nikdy jsem žádný produkt od Pantene neměla... uvidíme, třeba některý z nových šamponů bude ten první:)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  6. Pantene je strašně super značka sama o sobě, tedy dle mého názoru :). Nejraději mám jejich olejíčky na vlasy, ty jsou fakt úžasné! .)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...