Rimmel - Make-up a pudr Stay Matte

Krásný začátek nového týdne,
jak jste si užily víkend? Mě skončila dvoutýdenní dovolená a zase hurá do práce. Jak jsem se zmiňovala, první týden jsem byla doma, ten druhý jsem strávila převážně v Berlíně a jednu noc v Ústí. Určitě se těšte na  články plný fotek, protože jsme opět fotili co se dalo. Dovolená hrozně rychle utekla, klidně bych brala ještě další dva týdny :D

Dnes se podíváme na dvojku Stay Matte z dílny Rimmel. Pudr určitě většina zná, je to taková klasika. Make-up mě hrozně lákal vyzkoušet, hlavně díky jeho textuře, ale dlouho jsem odolávala, jelikož už podle názvu je jasné, že má hlavně matovat a tudíž bude určen převážně pro mastnou pleť, kterou já nemám. Když se ale jednou objevil v drogerii s pudrem zdarma, neodolala jsem. Bohužel výběr odstínů v balíčkách byl velmi žalostný.


Make-up Stay Matte
Make-up seženete v pěti odstínech, já sáhla po 103 True Ivory. Jak jsem psala, v balíčkách moc výběr nebyl a převažovaly světlé odstíny. True Ivory mi sedí v době, kdy nejsem ani trošku opálená, chytit barvu, tak už bude moc světlý.

Make-up má pěnovou texturu, což mě na něm lákalo nejvíce. Je hodně hutný a tím pádem dá docela práci ho pořádně rozetřít. Pokud s make-upy moc zkušeností nemáte, asi bych ho nedoporučila pro začátek. Opravdu to chce pořádně roztírat a do pleti zapracovat. Krytí bych označila za střední, mě naprosto vyhovuje. Navíc díky konzistenci zanechává pleť sametovou, sjednocenou a na pohled vážně hezkou.

Jak jsem se ale zmiňovala, není to make-up určený pro mou pleť. Mám ho již delší dobu a po prvních pár vyzkoušení letěl zpátky do šuplíku, protože neskutečně zvýrazňoval suchá místa. Teď ho ale používám od zimy a není to tak zlé, používám hodně hutné krémy, takže pleť mám relativně ok. Po aplikaci vypadá pleť krásně, ale během dne začnou být vidět suché šupinky, převážně na nose a oční vrásky. Tohle mu ale nemohu zazlívat, prostě pro suchou pleť není. Přesto bych si ale klidně další balení koupila.
Obsah: 30ml
Cena: 159Kč
Hodnocení: 4/5


Pudr Stay Matte
Na pudry nejsem moc náročná, nelesknu se, takže je používám vlastně jen kvůli hezkému sametovému finishi a během dne nemám potřebu se přepudrovávat. Přesto mi přijde, že jsem vůči pudrům docela kritická. Nebo ne kritická, ale buď jsem spokojená, nebo nejsem a je hodně pudrů, které nejsou vyloženě podle mého gusta. Nemám ráda transparentní pudry, ale lehce krycí.

Pudr seženete ve čtyřech odstínech, v balíčkách opět nicmoc výběr a prioritní pro mě byl hlavně make-up, takže pudr mám v odstínu 003 Peach Glow, což je opět docela světlá, ale co tak koukám na ostatní odstíny, tak ony jsou celkově světlé.

Obsahuje přírodní minerály, pudr snad každá z Vás zná, je hodně oblíbený a tak jsem čekala, co to bude za zázrak. Bohužel se nezařadím mezi jeho fanoušky. Určitě není špatný, ale podle mě ani nijak dokonalý. Je tedy tónovací, což oceňuji. Bohužel největší problém mám s tím, že zalézá do vrásek a zvýrazňuje šupinky. Výsledný finish na pleti mi nepřijde tak super jako s jinými pudry. Lehce práší, ale není to nic hrozného.

Nejvíce kritická budu ale k balení, plast by mi nevadil, kdyby se ale hned nerozpadl. Snad už po druhém použití mi prasklo víčko a praská stále dále.
Obsah: 14g
Cena: 109Kč
Hodnocení: 3/5


Co vy a Rimmel?
Jaký je Váš oblíbený pudr?

12 komentářů:

  1. Já ten make-up asi prubnu, dokud mám ještě ten -50% kuponek do DMka :D Pudr chci už delší dobu, ale vždycky si koupím jiný. Jinak momentálně nejvíc používám pudr od Makeup Revolution, ale dlouho jsme se sžívali a původně to dvakrát neklapalo... :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  2. Make - up jsem nezkoušela, ale pudr jsem si dříve kupovala a dlouho byl mým nejoblíbenějším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Používám přesně tento pudr i make-up a jsem spokojená, i když ta předešlá verze make-upu (v takovém hnědo-průhledném obalu) mi přišla lepší, protože nebyl tak hutný a líp se roztíral. :-)

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  4. Používám makeup a je skvělý, krásně zmatní celý den.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Mně od Rimmel nejvíc vyhovoval makeup Wake me up.

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám právě mastnější pleť a ten make-up mi absolutně nesedl. Měla jsem několik vzorečků a vůbec. Leze do pórů, zvýrazňuje všechno možný a hlavně jsem se leskla asi do hodiny :-D + strašné oranžové odstíny...
    Pudr mám momentálně v práci a celkem mi vyhovuje. Ze začátku mě moc nenadchnul a nechápala jsem, co na něm všichni mají, ale je vlastně docela fajn :-) Měla jsem horší :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám ten nejsvětlejší pudr a mně vyhovuje absolutně :) Do vrásek mi nezalézá, ani mi nezvýrazňuje šupinky. A není ani tak drahej, takže pro mě je to jednička.

    OdpovědětVymazat
  8. Pudr Stay Matte používám už tolik let a stále jsem nenašla lepší:) Hrozně mi vyhovuje:)

    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  9. Make-up na mou pleť bohužel vůbec nesedl :/. Ale pudr je skvělý! Jeden z nejlepších, co jsem si kdy pořídila :).

    OdpovědětVymazat
  10. já tenhle pudr jednou zkoušela u kamarádky,protože jsem si svůj nechala doma a musím říct,že jsem byla děsně zklamaná..Zatím co mi nejlépe vyhovoval tak byl od značky She

    OdpovědětVymazat
  11. Tento pudr jsem vyzkoušela, a byla jsem docela spokojená, ale to balení je tragédie, taky mi hned prasklo:)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak nejvíce zvědavá jsem tady byla na ten pudr.. Škoda že je to podle popisu takový průměr.. :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...