Astor - Soft Sensation Lipcolor Butter Matte

Milé čtenářky,
minulý týden jsem publikovala článek s novinkami od značky Astor (zde). Za mě jsou novinky velmi povedené a s klidným srdcem Vám je mohu doporučit. Kromě zmiňovaných novinek, ale přišel Astor ještě s další novinkou. S matnými máslíčky na rty. Ta klasická másla asi většina z Vás zná, jsou velmi oblíbené a právem. Když jsem z taštičky vytáhla tuhle matnou novinku, byla jsem nadšená.

Másla seženete ve třech odstínech:
  • 023 Vivid Divine
  • 026 Royal Diva
  • 027 Elegant Nude
Jelikož já jsem spíše na výraznější a studené barvy, nechala jsem si 023 a 026. Odstín Elegant Nude si naopak zabrala mamča, která je z něj nadšená a odstínem jí sedí.

Másla najdete ve stejném balení jako ta klasická, plastová pastelka se zlatými nápisy. Máslo vysouváte otočením konce pastelky, což je za mě velmi praktické. A vlastně ten otočný konec je jediný rozdíl v balení, tahle matná novinka má celý obal barvy daného odstínu. Klasická máslíčka mají otočný konec zlatý. Mě se design líbí.

Když se řekne matná rtěnka, představím si rtěnku, která rty nepříjemně stahuje a vysušuje. Másla jsou sice matná, ale zároveň o rty pečují jako balzám. S tímhle musím souhlasit, žádné pnutí, vysušování. Naopak jsou na rtech velmi příjemná. Nezalézají do vrásek, během doby, co je mám na rtech, tak je nevysušují. Jsou opravdu příjemně máslovitá a lehce vyživující.

Samotné máslíčko je seřízlá do tvaru špičky, což usnadňuje aplikaci. Jelikož já mám ale výraznější barvičky, neobejdu se bez štětečku, takže aplikuji za pomocí štětce na rty. Másla jsou naprosto dokonale pigmentovaná.

Naprosto jsem si zamilovala odstín 026 Royal Diva, což je krásná, elegantní fialová barva. Prvně jsem se bála, zda nebude moc tmavá a neslušivá. Bála jsem se zbytečně, z másla se stal produkt, který nosím teď úplně nejraději. Ten odstín na mě působí elegantně a i když je výraznější, nemám problém si ho vzít na běžné denní nošení, kdy jinak dávám přednost spíše leskům a výraznější rtěnky si nechávám na večer. Žádný na večer, tenhle odstín nosím furt.

023 Vivid Divine je naopak spíše taková veselá, šťavnatá barva. Tyhle odstíny výraznější růžové vyhledávám, takže další odstín, který se mi naprosto trefil do vkusu. No a 027 Elegant Nude je úplný opak dvou předešlých, barvička červeno-hnědá, což není úplně pro mě. Mamče se naopak líbilo nejvíce a používá ho vlastně furt.
Obsah: 4,8g
Cena: 169Kč
Hodnocení: 5/5

Vy je ještě nemáte? Tak honem pro ně :)
Máte rády máslíčka od Astor?

Moc děkuji Astor za poskytnutí produktů k recenzi.

16 komentářů:

  1. Ještě jsem tyhle máslíčka nezkoušela, ale všude na ně čtu samou chválu, takže jistě neodolám a koupím si je :) Pěkný článek!

    OdpovědětVymazat
  2. Mám jenom tři klasická a jsou na rtech moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem jednu doma bohužel jsme ji při nějaké akci ztratila a hrozně mě to pak mrzelo, protože byla fakt skvělá :)

    Nejvíc se mi líbí odstín Royal Diva:)

    OdpovědětVymazat
  4. Mam v planu vyzkouset :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám právě tu Elegant Nude (viz článek na blogu), ale asi nakonec koupím i to fialové...

    OdpovědětVymazat
  6. Asi jsem pozadu, ale doma ještě žádnou Astorku nemám. :D Teď mám bohužel stop nakupování kosmetiky, takže musím počkat, až mi nějaká rtěnka dojde. :(
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Asi si je vazne uz budu muset poridit, vypadaji skvele :-)

    OdpovědětVymazat
  8. nádherné odstíny :-).
    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát úžasné sérum na řasy určené pro zhuštění, prodloužení a větší objem řas :-).

    OdpovědětVymazat
  9. vyzerá to úplne super, a vybrala si si super odtiene :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  10. Ja sa nemôžem dočkať, kedy aj do našeho dm-ka prídu matné odtiene :)
    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  11. Mám v plánu je vyzkoušet, líbí se mi tmavě fialová barvička :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  12. Ty barvy se hodně povedly, pri příští návštěvě drogerky určitě mrknu na stojan Astor :)

    OdpovědětVymazat
  13. Zrovna od pondělí je budou mít myslím v akci v Rossmanu, tak nad nima uvažuju, protože se mi fakt líbí a ještě jsem žádné pastelky na rty nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  14. bordovy sami riadne pači alebo fialovy? minule som ich pozerala v dm asi ich nemali alebo som zle hladala:)

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem z těchto matných máslíček nadšená. Astoru se rozhodně maximálně podařily :)

    Spotřebováno: Březen 2015

    OdpovědětVymazat
  16. Mám doma 026 Royal Diva a 023 Vivid Divine a jsem spokojená, ty klasická nemám nijak mě nezaujaly.. :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...