Karin Herzog - AHA cream

Dnes se zmíním o značce Karin Herzog, která pro mě byla úplně neznámou. Když jsem ale dostala možnost otestovat jeden její produkt, neváhala jsem a s radostí přijala. Karin Herzog je švýcarská značka, která svoje produkty má založené na bázi kyslíku. Aktivní kyslík omlazuje pleť a dodává ji vše potřebné, aby byla krásná. Karin Herzog je luxusnější značka, takže i cena tomu odpovídá.
Prvně zmíním balíček, když mi přišel. Jakmile jsem ho otevřela, byla jsem nadšená. Krém byl nádherně zabalený, ovázán mašlí a co hlavně, obsahoval ručně psaný vzkaz. Většinou se ani žádného vzkazu nedočkám, natož ručně psaného. Nádhera, moc chválím.

Jak už je z názvu patrné, krém je založen na AHA ovocných kyselinách. Ty jsou poměrně šikovné, odstraňují odumřelé buňky, podporují tvorbu kolagenu, zvyšují hydrataci a pružnost pleti. Jsou vhodné jak na vrásky, tak i na akné a rozšířené póry. Ovšem pozor, ve velkém množství mohou pleti i uškodit.

Krém je vhodný převážně na podzim a na jaře, revitalizuje a tonizuje pleť. Pomáhá snižovat nedostatky pleti.  Používá se jako noční krém, krém je poměrně hutný, takže na noc ideální. Dobře se roztírá, téměř okamžitě se vsákne. Ihned po použití cítíte, jak je pleť úžasně hebká, jako kdyby na ni vytvářel takový heboučký film. Mám pak stále nutkání si na obličej sahat, jak je pleť příjemná na dotek a to i druhý den.

Hydratace je také skvělá, zde nemám co vytknout. Krém by měl vonět po ovocných extraktech. Tady nastává trošku problém. Po ovoci nevoní ani omylem, smrdí jako laciný, starý parfém či jako laciná pánská kolínská. Dokonce jsem se i dívala, zda není prošlý, protože smrdí fakt hodně. Není, je v pořádku, ale vůně je opravdu výrazná a nepříjemná. Až na tu vůni ale nemám krému co vytknout, je skvělý, jen by mohl lépe vonět.
Obsah: 50ml
Cena: 1100
Hodnocení: 4/5

Moc děkuji PR zastoupení za poskytnutí produktu k recenzi.

2 komentáře:

  1. Krém vypadá opravdu nádherně a to, že byl v balíčku přiložen ručně psaný dopis je krásné :)
    dokud jsem neviděla tu cenu, tak jsem si říkala, že bych do něj mohla snad i jít, ale 1100. Fjuh
    Nádherný blog, stává se ze mě TVá věrná čtenářka :)
    PinkPomegranate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo cena je opravdu vysoká :)
      Moc děkuju, to mě strašně těší :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...