Astor - Skinmatch 4ever bronzer a 24h Perfect stay eyeshadow

Krásný začátek týdne,
jak jste si užily víkend? Jak jsem již zmiňovala v sobotu, včera jsem byla fotit a bylo to úžasné, až budou fotečky, ráda Vám je ukáži :)

Dnes si dáme recenzi na produkty od značky Astor, které mi nedávno přišly na testování. Balíček potěšil nejen mě, ale i mamču, která produkty testovala společně se mnou :)

Skinmatch 4ever bronzer
Bronzery má hrozně ráda mamča, já na ně nikdy moc nebyla. Většinou bývají plné třpytek a já si s nimi neuměla poradit. Tenhle bronzující pudr je ale úplně jiný a dokonalý. Seženete ho ve dvou variantách, ve světlejší 001Blonde a tmavší 002Brunette. Bronzer obsahuje čtyři sladěné odstíny, díky kterým Vaši pleť rozjasní a dodá ji opálený vzhled.

Má hezké, bytelné balení. Dobře se otevírá, ale zároveň víčko pevně drží, takže nehrozí, že se Vám v kabelce otevře. Balení je zároveň velmi praktické, což se mi moc líbí. Obsahuje totiž štěteček k nanášení a zrcátko, které najdete ve spodní části. Tím pádem se Vám nezapráší od pudru.

Když jsem bronzer zkoušela nanést na prsty, přišlo mi, že není moc pigmentovaný. Ale omyl, je pigmentovaný tak akorát, aby pleti dodal lehce barvičky, ale zároveň působil přirozeně a ne jako maska. Používala jsem teď make-up, který mi přestal sedět a měla jsem po něm nesjednocenou pleť, která vůbec nevypadala hezky. Stačilo ale nanést tenhle bronzer a pleť byla sjednocená a navíc vypadala opravdu skvěle.

Bronzer jsem párkrát použila i místo tvářenky, lícím dodá přirozenou barvu. Skvěle se s ním pracuje, takže bych řekla, že bude vhodný i pro ty, které se s tvářenkami zatím moc nekamarádí. Já si ho ale více oblíbila místo klasického pudru, pleť vypadá báječně a vydrží celý den, pleť nevysušuje.
Obsah: 7,65g
Cena: cca 150Kč
Hodnocení: 5/5


24h Perfect stay Eye shadow + liner
Musím přiznat, že důvěru jsem do těchto stínů v tužce moc nevkládala a to z toho důvodu, že většina podobných stínů se na víčku maže a jako stíny nedrží, maximálně jako ta tužka. O to větší překvapení mě čekalo.

Stíny seženete v mnoha odstínech, určitě si každá z Vás vybere, já jsem dostala v odstínu 310 Ivy green a 220 Dark blue. Zelenou barvičku jsem si v poslední době docela oblíbila a nosím jí ráda. U modré jsem zjistila, že není tak špatná, ale přesto na běžné denní líčení jí nepoužívám, naopak mamča modrý odstín nosí teď denně.

Stíny mají intenzivní barvy, jsou neskutečně pigmentované a díky svému složení mají zabránit šmouhám a rozmazávání. Jak je patrné z názvu, dají se použít jako stíny, tak jako tužka na oči. Dobře se s nimi pracuje, tužka je hezky měkká, nemusíme na ní tlačit a přesto vykouzlíte intenzivní barvu.

Já zůstávám především u horní oční linky, linka vydrží bez hnutí celý den, nerozmazává se a ani neztrácí barvu. A největší překvapení je výdrž jako stínů. I na celém víčku barva vydrží naprosto bez problému celý den. Nerozmazává se, neslejvá se do ošklivých čárek jako většina, ale opravdu drží na svém místě, jak slibuje.

Přesto jednu výtku mám, není 100% voděodolná. Sice vodu zvládne, ale vodou jí i odlíčím. Pokud jí ale nebudete drhnout za účelem odlíčení, tak vydrží. Ovšem nedrží mi na spodní lince, docela slzím a to se maže. Mamča ale tvrdí, že to je mýma blbýma očima, jelikož mi drží pouze jedna jediná tužka. Mamča sama jí na spodní linku používá a drží jí celý den, i přes slzení.

Obsah: 4g
Cena: cca 129Kč
Hodnocení: 4/5

Jaký je Váš oblíbený produkt od značky Astor? Jak Vás zaujaly tyhle produkty?

Moc děkuji Astor za poskytnutí produktů k recenzi.

7 komentářů:

  1. já jsem zkoušela tu tužku ve fialové a ještě druhý den jsem měla na ruce viditelnou čáru, a to jsem se myla :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem od Astoru měla jen řasenku, tělový sprej a lak na nehty a ten je zrovna můj hodně oblíbenej :). Zaujaly mě ty tužky, tak jsem ráda, že jsou měkké, protože na tvrdé tužky nemám nervy :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. ty tužky vypadají perfektně! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to hezky, ty tužky, i když zrovna tyhle barvy nepotřebuju, mám jich doma nějak moc. Od astoru mám ráda pudr. Škoda, že jsi nevyfotila ten bronzer na obličeji, dost by mě zajímal, ale v tom mi tvoje recenze moc nepomohla :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uprimne produkty na sobe fotit neumim, max nejakou rtenku a jelikoz fotim jen mobilem, tak by bronzer na pleti ani nepobral.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...