Dermacol - Zeštíhlující tělové mléko z řady Enja

Hezký čtvrtek,
jak se máte? Mě čeká už jen příští týden práce a mám dovču. Celkově v červenci moc v práci nebudu, je to samý volno, hurá. Jinak dnes se po dlouhé době uvidím s kamarádkou, zastaví se za mnou v práci a pak vyrazíme na kafčo a možná i jídlo, nemůžu se dočkat.

Dnes bude řeč o zeštíhlujícím tělovém mléku z řady Enja od Dermacolu. Tuhle řadu mám moc ráda a již jsem z ní vyzkoušela pár produktů a další mě lákají. Celkově podobné přípravky docela vyhledávám, i když je jasné, že samotné nás od celulitidy a kila navíc nespasí.

Mléko obsahuje výtažek z mořských řas, který působí na tukové buňky. Uvádí do chodu odbourávání tuků a zabraňuje jejich dalšímu ukládání. Dále podporuje zeštíhlení a zpevnění pokožky. Slibuje zeštíhlení až 3,1cm do čtyř týdnů. Zní to krásně, že? :)

Aplikuje se 2x denně na problematické partie. Já přiznávám, že dvakrát denně se nemažu, ráno se to fakt nestíhám. Zprvu jsem používala mléko opravdu jen na problematické partie, čili zadek a stehna, pak jsem se mazala tak nějak celá, hlavně i břicho. Samozřejmě bez nějakého pohybu nemůžete čekat, že budete hubnout jen z mazání těla. Já žádný sportovec nejsem, pohybu vlastně nic nedám, takže se mažu pro svůj dobrý pocit. A čekám tu spásu:D

Sice tři cm pryč určo nemám, ale jinak mléko pokožku hezky zhydratuje. Pokožka je po použití hebká a dá se říct, že i trochu pružnější. Příjemně voní, stejně jako ostatní přípravky z této řady.

Obsah: 200ml
Cena: 199Kč
Hodnocení: 4/5

5 komentářů:

  1. Já si už před víc jak rokem koupila ze stejné řady gel proti celulitidě. I když mi samozřejmě bylo jasné, že mě nespasí, říkala jsem si, co kdyby přece... :D Samozřejmě se nic nestalo. Ale je fakt, že jsem na mazání dost líná, i když ten gel byl naštěstí jen na noc. Dvakrát denně bych to rozhodně nezvládla. Z těch zeštíhlujících věcí mám ještě nějaký krém od Ryoru, který mamka nechtěla a pak gel proti celulitidě taktéž od Ryoru a účinek je stejný (nulový) jako u mnohem dražšího Dermacolu. Ale souhlasím s Tebou, že tyhle věcičky dokážou pleť hezky zjemnit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten gel na noc me laka. Me zabiaj push-up a zrovna ten od Dermacolu je super.

      Vymazat
  2. Taky to tak mám, používám tyto produkty od Dermacolu většinou jenom pro svůj dobrý pocit. A tak co, já mám radost, prodávající ma radost :D

    OdpovědětVymazat
  3. já tady těmhle věcem prostě nevěřím =/ podle mě je to jek klamavá reklama a tahájí z nás takto peníze =( nemůžu si pomoct promiň

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to dobře, tuhle řadu jsem ještě nezkoušela. :) A i když zeštíhlení je blbost, je fakt že pokožku se dá takovými přípravky zpevnit a ta pak není povislá atd.. Takže konečný efekt může být taky hezký :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...