Narozeniny

Krásnou sobotu,
pokud jste četly čtvrteční článek, tak víte, že jsem oslavila 22. narozeniny. A dnes Vám ukážu, co krásného jsem dostala a jaké byly oslavy, slavila jsem navíckrát, ve čtvrtek s rodinou taková malá domácí oslava a v pátek s Honzou. Příští týden mě ještě čeká posezení s kamarádkou :)

Ve čtvrtek tedy byla rodinná oslava, bohužel mamči přítel byl dlouho v práci, takže proběhla bez něj :-/ Tyhle oslavy jsou malý, v podstatě jen přijde babička s dědou a strejdou na kafe, kde mi popřejou a dají si dort, nic velkýho.
Miluju marcipán, takže dort byl samozřejmě marcipánový s krémem, navíc mamča ještě dokoupila marcipánové figurky navíc, mňam :)
 

Od babičky s dědou a strejdy jsem dostala peníze, bohužel jsem si nikde nic za ně nevybrala, takže jsem je prostě tak nějak využila, ale chtěla bych sehnat nějaká fotoalba ještě, mám na vyvolání tolik fotek, tak bych ráda koupila pěkná alba, která by tak nějak ladila.
Od mamči jsem dostala černé balerínky, sladké růžové bačkory s krávou, mám furt zmrzlé nohy a tyhle jsou tááák měkoučký. A stříbrný náramek :)

Když dorazil mamči přítel, tak mi také přivezl nějaké blbůstky. Sice je mi 22 už, ale na různé dětské nesmysly mě stále užije. Dostala jsem 12 Olmíků s hračkou :D Už jednou k Vánocům jsem dostala Hello Kitty jogurty a v těhlech se nachází osel, takže jsem ho musela najít. Figurku už mám, ale teď tam jsou hopíci a v pátém jsem ho našla :D Ještě dvě vajíčka s překvapením, velkou Milku, tuhle jsem ještě neměla. A pak na stole stála kačena, když ji zmáčknete křídlo, tak tancuje a zpívá a když ji chytíte za krk, tak křičí a plácá křídlama :D


No a v pátek mě tedy čekaly narozky s Honzou, kterých jsem se nemohla dočkat. Pozval mě na véču do pizzerky. Miluji pizzu, ale jím pouze sýrovou, snad na každý jiný je něco, co nejím. Byla moc dobrá, Honza si dal ramsteak s pestem a česnekovou omáčkou. To je úplně mimo mě, pro mě to je nedodělaný, krvavý maso, takže ani neochutnám :) Po jídle jsme byli ale tak přecpaní, že jsme si ani nedali žádný dezert či kafe, to ale nevadí, i tak to bylo prima.

Dárečky pro mě překvapením moc nebyly, jelikož se furt ptal, co chci. Strašně jsem chtěla hrnky od Jacobs, ale to se mu moc nezdálo, že prej kafe k narozeninám...Ale přece jen mi je sehnal a to dokonce verzi s kolem, která se mi líbila více. Mám z nich velkou radost, protože jsem po nich fakt toužila. A do rodiny Ijáčků přibyl tenhle krasavec, je úžasnej a dokonce jeden z nejhezčích, co mám. A ta nádherná kytička, ta mě moc mile překvapila...
Kytička už mi zdobí stůl v kuchyni, Ijáček se zabydluje a já se těším na první kafe z těch úžasných hrnků :)

To je pro dnešek vše a zítra Vám ukážu dubnový Brandnooz box a v pondělí snad něco málo k Velikonocům. :)

12 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky, ta kytka je krásná :)).

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší!
    Krásné dárky!

    http://lsg-blog-nejen-pro-plnostihle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné dárečky :)) po těch hrnečkách Jacobs jsem taky koukala, ale přijde mi to zbytečné protože nepiji kafe ani já ani přítel :) ale ty hrnky jsou vážně krásné a hrozně se mi líbí bačkory, vždycky když si nějaké kupuji tak jsou podobně roztomilé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Romčo. Tak hrnky na čaj a kafe poslat dál :D

      Vymazat
  4. Krásný dort a dodatečně vše nejlepší!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné fotky, je videť, že jsi si to užila :) Já taky nejím jinou než sýrovou, já to mám těžší, když nejím maso.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak maso jim, ale v restauraci si dám pouze kuřecí a to taky ne vše, takže kolikrát mám docela problém si vybrat. :)

      Vymazat
  6. K narozeninám přeji dodatečně jen to nejlepší! :)) Dort vypadá úžasně a musel být jistě i velmi chutný. No a Íjáčka naprosto závidím. :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pokud jsi z Prahy nebo sem budeš mít cestu, výbornou sýrovou pizzu mají na Andělu v Corleone :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...