Mix recenzí - L`Occitane, i+m a Dermalogica

Nějaké mini recenze a mixy recenzí sem moc nedávám, ale vyzkoušela jsem pár produktů, kterým nechci dávat běžný článek. Jedná se především o cestovní balení, například z Ladyboxu. Myslím, že jim stačí pouze jen nějaký ten řádek.
Pokud ale máte raději samostatné recenze, klidně napište do komentářů :) Raději samostatné recenze na každý produkt zvláš´t, nebo Vám nevadí ani takovýto mix?

i+m šampon Lesk citronu
Je vhodný především pro suché a normální vlasy, kterým dodává lesk. Obsahuje sojový olej, který zabraňuje vysoušení, heřmánkový extrakt a vitamín E zklidňuje pokožku hlavy a karnaubský vosk dodává lesk.
Po prvním použití jsem měla vlasy docela zplihlé a hned druhý den mastné.

Po dalších použití sice neměly ten objem co normálně, ale už vypadaly lépe a ani se tolik nemastily. Nikde zbytečně netrčely, držely tvar, který jsem požadovala. Šampon ale nepění a musela jsem ho použít docela hodně a i tak jsem měla pocit, že na ty moje dlouhý vlasy nestačí. Znovu bych tedy asi nekoupila a pokud vlasů máte málo a splihlejší, tak ho nedoporučuju.
Obsah: 250ml
Cena: 269Kč
Hodnocení: 3/5

L`Occitane sprchový gel Fleur Chérie
Moje první zkušenost s touto značkou a ne moc dobrá. Po očichnutí mi hned nesedla vůně. Fleur chérie, pomerančový květ je docela silná a vtíravá vůně. Mému nosu zkrátka nevoní a furt jsem koukala, zda už jsem na dně, ať ho můžu vyhodit. Navíc sprcháč ani nepění a já neměla při sprchování nijak báječný pocit, který dokáží jiné sprchové gely navodit. Více asi není třeba říkat, mě prostě vůbec nesedl.
Obsah: 250ml
Cena: 395Kč
Hodnocení: 0/5

Dermalogica Daily Microforiant
Jedná se o čistící pudr na bázi rýžových enzymů. Obsahuje projasňující komplex, který pomáhá s nepravidelnou pigmentací a výtažky z rýže odstraňují odumřelé buňky.

Půl kávové lžičky se nanese na mokrou dlaň, přidá se voda a napění. Poté se aplikuje na obličej, vlastně je to stejný princip jak peeling. Já tedy dávám pudru více, přijde mi, že půlka lžičky je fakt málo. A to by jste nevěřily, co pudr dokáže za zázrak. Pleť je po něm tak úžasně hebká, mám pleť jak miminko, nádhera. Kam se hrabe nějaký peeling. Co mi ale vadí, tak je vůně, která je taková lékárenská, nepříjemná.
Obsah: 150ml
Cena: 1345Kč
Hodnocení: 4/5

6 komentářů:

  1. Mě teda ten šampon i + m vyhovoval moc, krásně voněl po citrusech a měla jsem po něm hezky lesklé vlasy. :) Co se týče sprcháče od L´Occatine, měla jsem verzi s vůní pivoňky a ta byla opravdu božská. Dokonce jsem uvažovala, že si koupím plné balení tohohle sprcháče, protože ta vůně ... Ach, ta byla prostě úžasná. Ale když jsem viděla tu cenu ... :D Hned jsem si to rozmyslela. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me ty prirodni sampony nesedej, zatim po vsech jsem mela vlasy splihly. Cena je dost vysoka no, to bych do sprchace nedala:)

      Vymazat
  2. Dermalogica :-)
    Jinak ta vůně Fleur Chérie se mi líbí, ale přímo sprcháč jsem nezkoušela.
    Peelingový pudr mi nevyhovoval, připadalo mi, že nic nedělá...

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem jen tu Dermalogicu (ne Dermatologicu :-) ) a to mi teda nesedlo, byla jsem pak vysušená jako treska :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Ta Dermalogica je super, taky mi moc vyhovuje. Hodně podobný (ještě o něco lepší) efekt má Hada Labo lotion - rozhodně doporučuju vyzkoušet ;-)
    http://semisweetwonderland.blogspot.cz/2013/08/hada-labo-lotion.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...