L`Oréal Professionnel - Mythic oil Souffle d`Or šampon a kondicionér

Tahle dvojka se objevila nedávno v jednom Ladyboxu. Asi jako všechny mě zaujal desing produktů. Mamča se hned na to vrhla a po prvním použití byla nadšená. Nadšení ale pak hned opadlo a u mě se ani nedostavilo.
Tahle řada vznikla spojením sedmi legendárních olejů. Mají vyživující, antioxidační a regenerační schopnosti. Zlaté částečky mají dodat lesk a hebkost.

Takže desing a balení, oba produkty jsou v průhledné lahvičce, která má praktickou pumpičku. Mě se líbí a alespoň vidíte, kolik produktu Vám zbývá. Přijde mi ale, že docela ubývají, na to, že většinou mám šampon na docela dlouho, tak tohle mizí.

Zlatavé částečky působí luxusně, ale nepřijde mi, že by s mými vlasy něco dělali. Produkty mají poměrně silnou vůni. Přijde mi taková orientální, kořeněná. Z počátku mi moc nevoněly, ale pak jsem si zvykla a vůně je mi příjemná. Ve vlasech se i nějakou dobu drží.
Jsou vhodné pro všechny typy vlasů. Obsahují arganový a saflorový olej pro dodání výživy. Vlasy by neměly zatěžovat.

Po použití šamponu se můžu udrbat, šíleně mě svědí pokožka hlavy. A co hůř, hrozně mastí vlasy. Normálně si vlasy myji klidně až čtvrtý den a při používání Mythic oil je mám hnusný už den třetí. To samý mamča, ta kolikrát vydrží přes týden, na mastící vlasy vůbec netrpí a s tímhle teď má taky problém. Navíc se mi vlasy šíleně zacuchávají. Kolikrát ráno učešu jen vršek a dole mám dredy, protože nemám čas to vše pořádně rozčesat, jak to nejde. Takže když to shrnu, jsem ráda, že ubývá poměrně rychle, zas je mi líto je vyhodit, ale spokojená nejsem.
Kdyby ještě někoho zajímalo složení. První je šampon, druhý kondicionér.

Obsah: Šampon 250ml, kondicionér 190ml
Cena: 249Kč / 319Kč
Hodnocení: 1/5
Nejvíce mi vadí to, že mě pokožka fakt svědí a vlasy se cuchají. Navíc cena je docela vyšší.

4 komentáře:

  1. Tak to máme stejné hodnocení :) Taky totální nespokojenost

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda orientální vůni, proto Orofluido je mým favoritem, hlavně dělá nádherné vlásky...podle toho co čtu, tak po tomto ani nesáhnu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně stejný názor, také mě po něm svědí hlava, většinou ho musím střídat s jiným šampónem, kdybych ho použila víckrát za sebou tak bych to asi nepřežila :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Kdyby mě po šampónu svědila hlava, letěl by do koše. Ale balení mají hezké. Škoda.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...