Crabtree & Evelyn - Avokádový krém na ruce

Mým rukám teď dělá společník tenhle krém s úžasnym desingem. Jedná se o značku Crabtree & Evelyne, která byla založena v roce 1972 Cyrusem Harveym.
O značce jste již určo alespoň slyšely, znáte jejich obaly. Jsou origininální a vypadají úžasně.

Na začátek si malinko postěžuju, vadilo mi, že krém ihned po otevření začal vytékat a dělal to nějakou dobu, přitom jsem ho neměla ani nijak ve vedru, nebo tak, aby takhle reagoval. Ale to jen tak mimochodem.
Jak už jsem psala, strašně se mi líbí to balení, plechová tubička vypadá luxusně, to mě baví. Krém naprosto úžasně voní - avokádo, olivy a bazalka. Zajímavá kombinace, co říkáte. :)

Krém je středně hutný, ale dobře se roztírá a poměrně rychle se vstřebá, nelepí.  Ruce jsou po něm sametově jemné a příjemné na dotek. U krémů je ale snad nejdůležitější hydratace, ta je spíše průměrná. Pokud ho používáte poctivě a několikrát za den, tak máte ruce poměrně hydratované, ovšem jednou denně to nestačí. 

Obsah: 50ml
Cena: 270Kč
Hodnocení: 4/5
Sečteno podtrženo, krém je moc fajn, voní, je velmi příjemný. Znovu bych klidně koupila.

6 komentářů:

  1. Jo na něj sem četla spousty recenzí.:) To že vytékal bude asi tím, v jakém je obalu.:D

    OdpovědětVymazat
  2. a já o něm čtu poprvé :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám jej doma, zatím jsem jej nepoužila, ale koukám, že ani moc není o co stát :(

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/08/prazdninova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to zas ne, krém je fajn, jen mě nestačí použít jednou denně, abych ruce měla hezky hydratovaný. Ale jinak je velmi příjemnej a ta vůně... :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...