Čisticí micelární voda Dermacol

První micelární voda, okteré jsem psala byla Lirene. Byla jsem poměrně spokojená, hezky voněla, odličovala, ale..ne voděodolný make-up. Proto jsem byla zvědavá na tuhle od Dermacolu, jestli projde lépe a voděodolné tužky na oči mi také jen nerozmaže po obličeji.

Oficiální popis: Čisticí micelární voda šetrně čistí a odličuje v jednom kroku tvář, oči i rty bez nadměrného tření pokožky. Vysoce účinně odstraňuje make-up včetně voděodolného a nečistoty. Tonizuje pleť, zanechává ji jemnou a vláčnou. Kyselina hyaluronová pleť zpevňuje, vypíná a hydratuje. Extrakt z okurky má osvěžující a adstringentní účinky.

Voda je opravdu neparfemovaná, necítíte z ní nic. Pleť neni po ní ulepená, ale mám tedy hned pocit, že musim krémovat, protože mi přijde napnutá.
Co Vám možná může vadit, obsahuje poměrně hodně parabenů a konzervantů, sice by měly být v malém množství, ale někomu, kdo na tohle kouká to asi moc po chuti nebude. Mě osobně to nevadí. :)

A teď k odlíčení. Naprosto bez problémů odlíčí vše - make-up, oční stíny, tužku, řasenku. Voděodolný make-up vůbec neni problém a nemusíte ani na oči nijak tlačit a drhnout to. Odlíčí nádherně a ani mi oči nedráždí, nepálej a nevidim ani mlhu.
Skvělý pomocník a nad koupí dalšího balení bych pak neváhala. A ještě vyzdvihnu desing, hrozně se mi líbí balení. :)

Obsah: 200ml
Cena: 129Kč
Hodnocení: 5/5

4 komentáře:

  1. Už jsem po ní několikrát pokukovala a nikdy nekoupila, to byla chyba :)..Od Dermacolu už jsem ale měla víc odličovacích mlék a tonik a všechny mi taky moc vyhovovaly. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Po zkušenostech s Lirene se mi žádná další micelárka kupovat nechce, i když vím, že by byly lepší, dost mě odradila :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě Lirene poměrně seděla,dokud jsem nechtěla odlíčit voděodolnou tužku. :D
      Tohle je ale něco uplně jinýho. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...