Vyživující tělové mléko s medem od Fleur de Santé

Hezký sobotní večer. :)
Vím, že jsem recenzi slíbila už ve čtvrtek, ale s mého volného odpoledne sešlo a ani včera jsem se na blog nedostala, ale teď konečně..Podíváme se na tělové mléko od Fleur de Santé, které už nějakou dobu používám. Recenze bude ale poměrně stručná, jelikož není moc co k tomu napsat.
Tělové mléko jsem našla v jednom senzaboxu. Ač hodně lidí nemá moc v lásce tuhle značku kosmetiky, já osobně proti ní nic nemám, takže jsem z mléka měla poměrně radost.
Aktivní složkou je med, které pomáhá pokožce přirozeně vázat vodu a hydratační složky. Na hydrataci si nemůžu stěžovat, žádné suché šupinky, nic. Je poměrně hutné, ale dobře se roztírá a rychle se vstřebává.
Ovšem co se týče toho medu, nesnáším med. Skousnu ho jen když jsem opravdu už na umření, tak si ho dám do čaje, ale trpím u toho. :D Vůni sice teda skousnu, ale že bych z ní byla nějak moc odvázaná, to ne. Na pokožce ale dlouho nevydrží, asi tak po hodince už skoro není cítit, vyprchává.
Obsah: 200ml
Cena: 229Kč
Hodnocení: 3/5
Neurazí, nenadchne. Asi takhle bych ho ohodnotila. Jsem ráda, že jsem měla možnost ho vyzkoušet, ale znova bych si ho nekoupila, špatné ovšem není.

2 komentáře:

  1. My byli v rámci školního výletu u včelaře a mám tak trochu vůni medu plný zuby :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...