Tekutá rtěnka s leskem od Fleur de Santé

Ještě nedávno jsem používala jen lesky, ale ted jsem zjistila, že barvička na rtech mi poměrně sedí a začala jsem objevovat kouzlo rtěnek. A tekutá rtěnka je super kompromis. Tuhle rtěnku od značky Fleur de Santé jsem našla v únorovém Ladyboxu.

Přišla mi v odstínu Pearly rose, což je taková tmavší růžová. Barvičkou se mi uplně trefili do vkusu. Je k dostání ale ještě v dalších čtyřech odstínech, od světle růžové až moc tmavě růžovou, která je spíše do červena a hnědou.

Díky její konzistenci skvěle přilne ke rtům, dodá jim barvu a zároveň i lesk. Je to prostě hodně barvící lesk na rty. Pigmentovaná je velmi dobře, takže barva je výrazná.
Obsahuje kolagen, který vyplní drobné vrásky, dále vitamín E, který chrání rty před volnými radikály a tekutý sterol, který rty hydratuje. Takže rtěnka rty nevysušuje. Mě přijde, že po normálních rtěnkách rty mám opravdu suché, po téhle ale ne.


Štěteček je fajn, dobře se s nim pracuje. Je to takový klasický houbičkový štěteček, který najdete u většiny lesků. Nenabírá přebytečné množství, nemám s nim problém, je velmi příjemný.
A co se výdrže týče, vydrží cca přes hodinku, pak je třeba přemalovat, pokud barvičku chcete zas výraznější. A cena, ta už je trochu vyšší, ale za kvalitu se platí.

Obsah: 3,5 ml
Cena: 229Kč
Hodnocení: 5/5

6 komentářů:

  1. Vyzerá pekne :)

    nattsadventures.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem zase úspěšně přeložila koupi Ladyboxu na březen .. tak už se těším, co tam bude příští měsíc! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já objednávám každý měsíc a každý měsíc se těšim jak děcko na Vánoce. :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...